اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بم در مجلس:

24 خرداد کوه پوشالی دشمن را فرو ریخت /ان‌شاءالله اختلاف سیاسی برطرف شود

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: آنچه در 24 خرداد اتفاق افتاد، واقعه عظیمی بود که کوه پوشالی دشمن را فرو ریخت و امروز در یک کما به سر می‌برند.

24 خرداد کوه پوشالی دشمن را فرو ریخت /ان‌شاءالله اختلاف سیاسی برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اداری و قضائی استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه با گرامیداشت یاد شهدای نظام و انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: سخن رهبر معظم انقلاب در انتخابات تحقق یافت و این امر جای قدردانی از ملت و برگزارکنندگان دارد.

وی بیان داشت: آنچه در 24 خرداد اتفاق افتاد به اندازه‌ای عظیم و بزرگ بود که با وجود تبیین‌های رهبری از ابعاد گسترده این حماسه، هنوز برخی از افراد متوجه این عظمت نشده‌اند.

غضنفرآبادی تصریح کرد: همه هجمه‌های تبلیغاتی را دشمنان علیه نظام قرار داده و کوهی از هیچ علیه نظام و انقلاب درست کرده و به خیال خود روزنه امیدی برای ضربه زدن به نظام پیدا کرده بودند.

وی خاطر نشان کرد: با حضور ملت کوه پوشالی دشمن فروریخت و امروز در یک کما به سر می‌برند و نمی‌فهمند چه اتفاقی افتاده است.

غضنفرآبادی گفت: سنجش جوانب این رخداد حماسی نشان می‌دهد که همه چیز به نفع نظام است، همایشی از قدرت ولایتمداری، ادب، اخلاق، غیرت و بزرگی ملت ایران بود که ما را بیمه کرد و ما مطمئن هستیم که حماسه اقتصادی هم محقق می‌شود.

وی اظهار داشت: بنده و امثال بنده شناختی از حجت‌الاسلام روحانی نداشتیم، اما بعد از انتخابات متوجه می‌شویم که خداوند مقرر فرموده تا اختلافاتی که بین نیروهای انقلاب بود با وجود رئیس جمهور منتخب مردم رفع شود.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: تعدادی از افراد در جناح چپ و راست به صورت افراطی حضور داشتند که مسیر را به سمتی می‌بردند که از عدالت خودش خارج می‌شد، اما اکنون در مسیر واقعی قرار می‌گیرد. 

غضنفرآبادی ابراز داشت: من به عنوان یک طلبه افتخار می‌کنم که مردم بار دیگر به یک روحانی اعتماد کردند، رئیس جمهور منتخب فردی مدیر و مدبر، شایسته و با‌اخلاق است و دعا می‌کنیم در دام افراطی‌های چپ و راست قرار نگیرند.

انتهای پیام/80017/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول