اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

مسئولان از برگزاری برنامه‌های فرهنگی بی‌کیفیت پرهیز کنند

امام جمعه برازجان گفت: مسئولان باید از برگزاری برنامه‌های فرهنگی دینی بی‌کیفیت پرهیز کنند.

مسئولان از برگزاری برنامه‌های فرهنگی بی‌کیفیت پرهیز کنند

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح شامگاه چهارشنبه در آیین جشن نیمه شعبان در دورودگاه دشتستان اظهار داشت: مردم این منطقه مردمانی مؤمن و متقی هستند که به ائمه اطهار(ع) عشق می‌ورزند.

وی افزود: با ظهور امام زمان (عج) جهان هستی پر از عدل و داد خواهد شد و ظلم و ستم برچیده می‌شود و همه ادیان و ملت‌ها به این باورند که عاقبت، جهان در دست مستضعفان خواهد افتاد.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: به واسطه امام زمان(عج) است که خداوند بر بندگان روزی می‌دهد، او واسطه فیض خداست و اگر حجت خداوند بر روی زمین نباشد تمام عالم از هم می‌پاشد.

مصلح تصریح کرد: این وظیفه ماست که شبانه‌روزی برای امام زمان(عج) دعا کنیم و سلامتی و عزت او را از خدا بخواهیم که اگر حجت خدا بر روی زمین نباشد، عالم دوامی نخواهد داشت و همه عالم به وجود او بستگی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری مراسمات مذهبی گفت: باید همواره مراسمات مذهبی در مناسبت‌های مختلف با کیفیت لازم برگزار شود.

مصلح ابراز داشت: مسئولان باید از برگزاری برنامه‌های فرهنگی دینی بی‌کیفیت پرهیز کنند تا جوانان جذب این قبیل برنامه‌ها شوند.

در این آیین از خانم زینب فخاری که مقام سوم را در سوگواره کشوری اراک کسب کرده بود، هدیه‌ای اهدا شد.

همچنین در این مراسم برنامه‌هایی از قبیل تواشیح‌خوانی نور الزهرا از خانه قرآن شهید آوینی، ژیمناستیک کاران کانون تربیتی امام خمینی(ره) شهر برازجان و مولودی‌خوانی توسط باقر باقری حقیقی نیز به اجرا درآمد.

*در طول این برنامه نمایش‌هایی از قبیل بستن چشم و نقاشی کشیدن، اجرای تئاتر توسط جوانان و مسابقه ماست خوری نیز برگزار شد.

*همچنین در گوشه‌ای از مراسم حاج حسن فخاری با هنرمندی هنرمندانه خود یک نقاشی بسیار زیبا را بر روی تابلو پیاده کرد که در پایان این تابلوی نقاشی را به ناصر ناصری اهدا کرد.

*در پایان این مراسم به برندگان مسابقه پیامکی جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/2452/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول