اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رویکرد انرژی‌های تجدید‌پذیر صورت گرفت

برگزاری دومین همایش مدیریت محیط زیست شهری در اصفهان

ظهر امروز دومین همایش مدیریت محیط زیست شهری و توسعه پایدار با رویکرد انرژی‌های تجدید‌پذیر در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

برگزاری دومین همایش مدیریت محیط زیست شهری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مدیریت محیط زیست شهری یکی از راهکار‌های دست‌یابی به توسعه پایدار است که شهرداری اصفهان با برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف در راستای دست‌یابی به این امر مهم تلاش می‌کند.

ایجاد شهری سالم یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری اصفهان محسوب می‌شود و شهرداری اصفهان از سال‌های گذشته برای دست‌یابی به این موضوع درصدد استفاده از انرژی‌های پاک و تجدید‌پذیر در کلان‌شهر اصفهان است.

ظهر امروز دومین همایش مدیریت محیط زیست شهری و توسعه پایدار با رویکرد انرژی‌های تجدید‌پذیر در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد و اردیبهشت ماه امسال نخستین همایش مدیریت محیط زیست شهری و توسعه پایدار در اصفهان برگزار شده است.

تبیین استفاده از انرژی‌های تجدید‌پذیر در سطح شهر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شود و امیدواریم که برگزاری این همایش‌ها سبب توسعه پایدار شهر‌ها شود.

استفاده از تکنولوژی انرژی‌های تجدید‌پذیر در تمام اماکن و ساختمان‌ها از مهم‌ترین رویکرد‌های برگزاری این همایش محسوب می‌شود.

این همایش‌ها با حضور کارشناسان داخلی و خارجی برگزار می‌شود و شهرداری اصفهان درصدد استفاده از تجارب و اطلاعات شهر‌های خواهر‌خوانده در راستای دست‌یابی به شهری سالم و ایمن و توسعه پایدار این کلان‌شهر است.

همچنین با برگزاری این همایش‌ها بستر‌های توسعه استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر در ساختمان‌ها و فضا‌های عمومی شهر اصفهان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول