اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بلوف‌های جدید نتانیاهو، این بار در بلندی‌های جولان

رئیس کابینه رژیم اشغالگر قدس که بر روی سرزمین اشغال شده مردم سوریه ایستاده بود، عنوان داشت: «ما در برابر هر چالشی خواهیم ایستاد.»

بلوف‌های جدید نتانیاهو، این بار در بلندی‌های جولان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و موشه یعلون، وزیر جنگ این رژیم روز چهارشنبه در جمع اعضای یک گردان از نیروهای اسرائیلی حاضر در بلندی‌های جولان حاضر شدند و به مهاجمین احتمالی به اسرائیل در خصوص تبعات حمله به این رژیم، هشدار دادند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که ظرف دو سال گذشته بارها ایران را به حمله نظامی تهدید کرده است، در سخنان خود مدعی شد: «ما به‌دنبال چالش با کسی نیستیم اما کسی هم به کشور اسرائیل آسیب نخواهد زد.»

رئیس کابینه رژیم اشغال‌گر قدس که بر روی سرزمین اشغال شده مردم سوریه ایستاده بود، عنوان داشت: «ما در برابر هر چالشی خواهیم ایستاد.»

وزیر جنگ اسرائیل نیز نیز مدعی شد که این رژیم نسبت به نقض حاکمیت خود یا آسیب رساندن به سربازان یا شهروندان اسرائیلی چه از مرز غزه و چه از مرز سوریه، واکنش نشان خواهد داد.

رژیم صهیونیستی ظرف یک‌سال گذشته دست‌کم دو بار به حریم هوایی سوریه تجاوز و مناطقی را در این کشور بمب‌باران کرده است. حکومت سوریه به تل‌آویو هشدار داده است که ادامه ارتکاب این حملات منجر به واکنش ارتش سوریه خواهد شد.

اسرائیل سخت نگران امنیت منطقه مرزی با سوریه است که اخیرا ثباتی را که پس از توافق 1974 داشت، دیگر ندارد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول