اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

هشدار پوتین به غرب درباره تصمیم عجولانه برای ارسال سلاح به مخالفان سوری

رئیس‌جمهوری روسیه با هشدار در مورد تصمیم عجولانه کشورهای غربی در مورد ارسال سلاح برای معارضین سوری و اینکه این سلاح‌ها بدست عده‌ای جنایتکار خواهد افتاد، بعید ندانست که روسیه به فروش قانونی تسلیحات نظامی به دولت سوریه ادامه دهد.

هشدار پوتین به غرب درباره تصمیم عجولانه برای ارسال سلاح به مخالفان سوری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه خطاب به شرکای خود در نشست سران گروه 8 تاکید کرد که کشورهای غربی نباید تصمیم عجولانه‌ای در خصوص ارسال تجهیزات نظامی برای گروه‌های مخالف مسلح در سوریه اتخاذ کنند.

پوتین یادآور شد: من از شرکای غربی خود خواستم تا قبل از هر نوع تصمیم گیری در این مورد، دوباره در این مورد فکر کنند، چرا که این اقدام بسیار خطرناک است. در میان مخالفان سوری جنایتکارانی هستند که مرتکب قتل‌های فجیع شده‌اند. اروپاییان می‌خواهند به چنین افرادی تجهیزات نظامی بدهند! آیا آنها فکر کرده‌اند، این سلاح‌ها به دست چه کسانی خواهد افتاد؟ چه کسی کنترل خواهد کرد که این سلاح‌ها در دست چه افرادی قرار خواهد داشت؟

رئیس‌جمهوری روسیه همچنین بعید ندانست که کشورش همچنان به تجهیز نظامی دولت سوریه ادامه دهد.

وی گفت: ارسال سلاح ما به سوریه با این قضیه کاملا متفاوت است. ما تنها بر اساس قراردادهای قانونی امضاء شده با دولت سوریه به این اقدام می‌پردازیم. طرف ما دولت قانونی بشار اسد است. و اگر باز هم چنین قراردادهایی با مقامات دمشق امضاء شود، باز هم به این کشور تسلیحات تدافعی تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول