اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد

هوشمندسازی 1500 مدرسه مستقل استثنایی در کشور

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: هم‌اکنون از یک‌هزار و 500 مدرسه مستقل استثنایی کشور 750 مدرسه به‌صورت تک کلاسه و 11 هزار کلاس درس هوشمند وجود دارد.

هوشمندسازی 1500 مدرسه مستقل استثنایی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نامدار عبداللهیان عصر امروز در جمع مدیران مدارس استثنایی استان بوشهر با تأکید بر این نکته که هوشمندسازی مدارس استثنایی بیش از مدارس عادی در اولویت است،‌گفت: اگر کلاس‌های هوشمند برای دانش‌آموزان عادی واجب است برای دانش‌آموزان استثنایی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید هرچه سریعتر همه مدارس به این امکانات مجهز شوند.

وی با بیان این‌که معلمان نباید از فناوری‌های روز عقب باشند،  تصریح کرد: سال گذشته از یک میلیون و 250 هزار نفر نوآموزی که باید زیر پوشش طرح سنجش مهارت قرار می‌گرفتند یک میلیون و 150 هزار نفر سنجش شدند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: متأسفانه به‌دلیل مسائل فرهنگی برخی از خانواده‌ها از طرح سنجش استقبال نمی‌کنند.

وی در خصوص مدارس تلفیقی نیز گفت: سال گذشته 35 هزار دانش‌آموز استثنایی در کنار دانش‌آموزان عادی مشغول به تحصیل بودند و تلاش می‌شود امسال این آمار به 40 هزار نفر برسد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در خصوص طرح اوقات فراغت نیز گفت: امسال 650 دانش‌آموز استثنایی در بخش فرهنگی و 880 نفر نیز در بخش تربیت‌بدنی باید در مسابقات فرهنگی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش در مشهد شرکت کنند.

 

انتهای پیام/66006/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول