اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش مازندران خبر داد

افتتاح سالن طبقاتی چالوس با حضور معاون وزیر ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از افتتاح سالن طبقاتی ولایت چالوس با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

افتتاح سالن طبقاتی چالوس با حضور معاون وزیر ورزش

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: سالن بزرگ ورزشی طبقاتی چالوس از محل سفر مقام معظم رهبری است که فردا ششم تیر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به خلق حماسه مردم ولایت‌مدار مازندران با استقبال از مقام معظم رهبری در یک روز بارانی افزود: مردم مازندران ثابت کردند که عشق به ولایت در تار و پودشان نقش بسته است.

سعادتمند با اشاره به سفر معنوی رهبر معظم انقلاب به چالوس تصریح کرد: سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری دستاوردهای خوبی برای جامعه ورزشی داشت و سالن طبقاتی هدیه مقام معظم رهبری به مردم ولایی چالوس محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: جامعه ورزشی استان خاطره‌های حضور مقام معظم رهبری به نوشهر و چالوس را همچنان مرور می‌کنند زیرا ایران اسلامی بر مدار ولایت فقیه منطبق است.

سعادتمند در ادامه گفت: پروژه سالن ورزشی طبقاتی سهم بسزایی در توسعه و ترویج ورزش در شهرستان چالوس خواهد داشت و با توجه به ابعاد و بزرگی، این سالن می‌تواند بسیاری از رشته‌های ورزشی را پوشش دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان مازندران با تمام توان به طور جدی پیگیر افتتاح این پروژه ورزشی بود و تمام تلاش خود را برای افتتاح هرچه سریع‌تر این سالن ورزشی صورت داد.

سعادتمند با اشاره به هزینه یک میلیارد و 500 میلیون تومان این سالن عنوان داشت: سالن ورزشی طبقاتی چالوس با حضور  ساور معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی فردا پنج‌شنبه ساعت 16 افتتاح می‌شود.

وی افزود: در شورای نام‌گذاری سالن‌های ورزشی استان با توجه به عنایت مقام معظم رهبری به حوزه ورزش شهرستان سالن ورزشی طبقاتی چالوس را به نام ولایت نامگذاری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان با اشاره به میزبانی شایسته مازندران در رقابت‌های شطرنج قهرمانی آسیا افزود: عصر امروز چهارشنبه با شناخت نفرات برتر اختتامیه مسابقات در محمودآباد با حضور مسئولان کشور و استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول