اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بوشهر در بخش‌های مختلف دارای استعدادهای قابل توجهی است

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در بخش‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، تاریخی و نیروی انسانی دارای استعدادهای قابل توجهی است.

بوشهر در بخش‌های مختلف دارای استعدادهای قابل توجهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،فریدون حسنوند ظهر امروز در آیین تجلیل از برترین‌های جشنواره کارآفرینان برتر استان بوشهر با تشریح اوضاع تاریخی، اقتصادی و سیاسی استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر به لحاظ تاریخی، استانی سراسر افتخارآفرین است که با مراجعه به تاریخ می‌توان مشاهده کرد در تمام دوران و مقاطع در بین استانهای دیگر سرآَمد بوده است.

وی استان بوشهر را در بخش اقتصادی سرشار از استعداد و پتانسیل ذکر کرد و گفت: هرکدام از ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر به تنهایی می‌تواند یک کشور را در بخش تولید و اشتغال مدیریت کند.

استاندار بوشهر وجود دریا در این استان را مهم‌ترین ویژگی این منطقه دانست و تصریح کرد: ظرفیت دریا در استان بوشهر در بخش گردشگری و در بخش‌های کشاورزی، صید و صیادی می‌تواند منشا تحول و توسعه باشد.

حسنوند وجود نیروهای مستعد و تاثیر گذار را از مهم‌ترین سرمایه‌های استان بوشهر برشمرد و گفت: نیروهای انسانی مستعد استان بوشهر که با درایت، فرهیخته و بعنوان عنصر اصلی در رشد، تعالی و پیشرفت تلقی می‌شوند مهم‌ترین خصوصیات این استان پر ظرفیت است.

وی تاکید کرد: بهره جستن  بهینه از این ظرفیت‌ها می تواند استان بوشهر را به قله‌های رفیع و پیشرفت در کوتاه‌ترین زمان برساند تا ما از بیکاری و وضعیت اقتصادی کمتر بنالیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر این نکته که اگر می‌خواهیم این استعداد‌ها شکوفا شود باید تلاش همراه با برنامه‌ریزی داشته باشیم تصریح کرد: وحدت ، همگرایی و اتحاد می‌تواند بخش‌های مختلف را متحول کند و باید واقع بینانه، تلاش و برنامه‌ریزی در دستور کارمان قرار گیرد.

حسنوند ، کنار گذاشتن تنگ‌نظری را یک ضرورت دانست و گفت: از سال 57 که قطار انقلاب حرکت خود را آغاز کرد اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف انجام گرفت اما در مسیر در ایستگاه‌های مختلف تعدادی از قطار توسعه و پیشرفت پیاده شدند که می‌توانستند بعنوان دلسوزان نظام  و خدمتگزاران واقعی در کشور و استان بوشهر موثر باشند.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر با درایت، دلسوز نظام و با بصیرت هستند تاکید کرد: با وجود مشکلات در بخش‌های مختلف اقتصادی ، وجود بیکاری در استان و دیگر معضلات، مردم استان بوشهر بعنوان سرمایه‌های انقلاب همچنان حافظ انقلاب و نظام‌ اند که حضور بیش از 80 درصدی در انتخابات 24 خرداد موید این ادعاست.

استاندار بوشهر تاکید کرد: مسئولان بی کفایت، بی عرضه و ناتوان که موجب عقب ماندگی این استان هستند کنار گذاشته می‌شوند و مدیران توانمند، با برنامه و خدمتگزار واقعی و ارزشمند برای رساندن استان بوشهر به جایگاه واقعی خود بکار گرفته می‌شوند.

حسنوند تاکید کرد: تا زمانی که در استان حضور دارم و احساس کنم مدیری با برنامه استان بوشهر هماهنگ نیست و روزمر‌گی دارد در اولین ایستگاه از قطار استان بوشهر پیاده خواهد شد.

انتهای پیام /66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول