اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم مهرماه

جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر این استان در نیمه دوم مهرماه برگزار می‎شود.

جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی به پایان رسیده است در حالی که استقبال خوبی از این جشنواره از سوی هنرمندان نمایشی استان شده است.

وی افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره همزمان با 16 تیرماه بازخوانی می‎شوند.

گنجی از بازبینی نمایشنامه‌ها همزمان با نیمه اول مهر ماه خبر داد و گفت: پس از بازبینی نمایشنامه‌ها، در نیمه دوم مهرماه اختتامیه جشنواره برگزار می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به موضوعات این جشنواره، گفت: هنرمندان نمایشی استان می‎توانستند در قالب موضوعات ایثار و شهادت، خرافه‌زدایی، شادی و نشاط، حماسه سیاسی و اقتصادی، دین و مذهب و معضلات اجتماعی آثار خود را آماده و به دبیرخانه ارسال کنند.

گنجی تصریح کرد: هر گروه نمایشی مجاز بود سه اثر از خود در این جشنواره شرکت دهد.

وی از فعالیت 40 گروه نمایشی در این استان خبر داد و افزود: هنر تئاتر در این استان طی سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته و هنرمندان نمایشی استان در عرصه‌های منطقه‌ای و ملی توانسته‌اند مقام‌های برتر را کسب کنند.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول