اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت موسسه آینده روشن

نشریه ساعت صفر منتشر شد

بیست و یکمین پیش شماره ساعت صفر به همت موسسه آینده روشن منتشر شد.

نشریه ساعت صفر منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیست و یکمین پیش شماره ویژه‌نامه انتظار نوجوان با عنوان «ساعت صفر» به همت مؤسسه آینده روشن منتشر شد.

پرونده وی‍ژه این شماره به مناسبت ایام سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به تبیین شخصیت این ابر مرد الهی پرداخته است. «شبی که قلب ملت از کار ایستاد»، «نگاهی دوباره به مکتب»، «نگرش عرفانی امام خمینی (ره) به آموزه مهدویت»، «ولی فقیه در کسوت نایب امام عصر (عج)» و «جریان شناسی مهدوی انقلاب اسلامی در اندیشه امام خمینی و مقام معظم رهبری» مطالبی هستند که در این بخش به آنها پرداخته شده است.

مسائل پیرامون انتخاب آیت‌الله سید علی خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی بخش دیگر این نشریه را به خود اختصاص داده است. در این بخش مطالبی همچون انتخاب تاریخی مجلس خبرگان از نگاه بزرگان و همچنین مقام معظم رهبری در نگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی منتشر شده است.

معرفی بزرگان مهدویت با محوریت شیخ طوسی، گنجینه ادعیه با موضوع نگاهی گذرا به معارف رهایی‌بخش دعای فرج و رهیافتگان از دیگر بخش‌های این شماره از نشریه ساعت صفر را تشکیل می‌دهند.

ارائه گزارش‌هایی با موضوعات پورتال جامع مهدویت،‌ جشنواره روحانیت در قاب سینما و برگزاری هفته فرهنگی قم در تایلند نیز از جمله مطالبی است که در بخش اندیشه این نشریه آمده است.

ساعت صفر در 48 صفحه رنگی، به مدیر مسئولی سید مسعود پورسید آقایی و سردبیری سید علی پورطباطبایی ویژه گروه سنی نوجوان و جوان منتشر شده است.

انتهای پیام/78009/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول