اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی توطئه دشمنان اسلام است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تکفیری‌های مصر به شیعیان این کشور و به شهادت رسیدن چهار نفر در این حادثه گفت: ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی توطئه دشمنان اسلام است.

ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی توطئه دشمنان اسلام است

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین توطئه‌های غرب علیه جهان اسلام‌، ایجاد تفرقه میان مسلمانان و دامن زدن به بحث‌های اختلاف‌ برانگیز است.

وی تصریح کرد: در حالی که تعالیم دین مبین اسلام همه مسلمانان را برادر معرفی می‌کند، استکبار جهانی سال‌ها است که سرمایه‌گذاری زیادی برای اجرای توطئه توطئه شوم اختلاف میان شیعیان و سنی‌ها داشته است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه علمای آگاه اسلام به ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان رهبری معظم انقلاب در برابر این توطئه‌ها هوشیار بوده و با طرح مباحثی چون ضرورت وحدت مسلمانان، بسیاری از این دسیسه‌ها را خنثی کرده‌اند.

*حاکمان جهان اسلام هوشیار باشند

کولویند ادامه داد: با این وجود شاهد هستیم که برخی از تندروها که اساس اصول دینی را باور نداشته و به تعالیم دین مبین اسلام اعتقادی ندارند، رفتارهایی را انجام می‌دهند که در راستای توطئه ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی است.

وی با اشاره به حمله تکفیری‌ها به جشن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت در نیمه شعبان در مصر و به شهادت رسیدن چهار نفر از شیعیان این کشور گفت: به طور قطع کسانی که دست به این جنایت زده‌اند، مسلمان نیستند و نباید آن‌ها را مسلمان دانست، چراکه در دین اسلام که دین رحمت و برادری و برابری است،‌ ریختن خون انسان‌ها قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم کرج در خانه ملت تاکید کرد: بنابراین به راحتی می‌توان دریافت که این جنایات در راستای ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی غربی‌ها انجام شده و عوامل این حمله هدفی به غیر از ایجاد اختلاف میان امت اسلامی نداشتند.

کولیوند افزود: حاکمان جهان اسلام هوشیار باشند باید مانند رهبران انقلاب اسلامی هوشیار بوده و رفتار و یا گفتاری نداشته باشند که به این توطئه‌ها دامن بزند.

وی در پایان اظهار داشت: باید با عوامل به شهادت رساندن شیعیان در مصر برخورد شود تا مانع از تکرار چنین جنایاتی باشیم.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول