اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیجار:

حضرت مهدی(عج) از دیدگاه شیعه و سنی منجی عالم بشریت است

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: حضرت مهدی(عج) از دیدگاه شیعه و سنی منجی عالم بشریت است و بنابر فرموده قرآن کریم آن حضرت زمین را از ظلم و جور پاک می‌کند و عدل و داد را گسترش خواهد داد.

حضرت مهدی(عج) از دیدگاه شیعه و سنی منجی عالم بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، ماموستا معروف خالدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیجار در مسجد حضرت محمد (ص) ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت حضرت حجت (عج) اظهار کرد: حضرت مهدی(عج) از دیدگاه شیعه و سنی منجی عالم بشریت است و بنابر فرموده قرآن کریم آن حضرت زمین را از ظلم و جور پاک و عدل و داد را گسترش خواهد داد.

وی با اشاره به سخنان پیامبر اکرم (ص) فضائل ماه مبارک شعبان را بیان و خاطرنشان کرد: بزرگی شعبان نسبت به سایر ماه‌ها مانند بزرگی پیامبر اکرم (ص) به سایر انبیاست.

خطیب جمعه اهل سنت بیجار بیان کرد: ماه پر برکت شعبان ماهی است که در آن بهشت را آراسته و روزهای مؤمنان را منشعب ساخته و از این جهت آن را شعبان می‌خوانند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته به حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خردادماه اشاره و بیان داشت: مردم ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود نشان دادند همواره پیرو ولایت و فرامین رهبری هستند.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خردادماه را مشت محکمی بر دهان دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمنان ما در تمامی انتخابات گذشته فعالیتشان را از ماه‌ها قبل آغاز می‌کنند در حالی‌که برای انتخابات 24 خردادماه از دو سال قبل شروع به برنامه‌ریزی کرده بودند تا چهره انتخابات و کشور و نظاممان را در صحنه بین‌المللی مخدوش کنند اما حضور مردم موجب ناکامی آنها از رسیدن به اهدافشان شد.

ماموستا خالدی حضور مردم و خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد را افزودن و اثبات اقتدار و عظمت ایران اسلامی در میادین جهانی عنوان کرد.

وی با قدردانی از حضور مردم فرهیخته و آگاه بیجار در انتخابات بیان داشت: مردم بیجار گروس با وحدت و یکدلی در کنار هم با اقتدار حماسه سیاسی به یاد ماندنی را خلق کردند که این حضور حماسی گوشه‌ای از ارادت مردم این دیار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان سخنان خود گفت: حضور مردم در انتخابات وحدت و همبستگی ملی را نمایان ساخت و تمام نژادها، قومیت‌ها و مذاهب با آمدن پای صندوق رأی و ایجاد همبستگی ملی به دشمنان نشان دادند این همبستگی همواره ادامه خواهد داشت و دسیسه‌های آنها برای تفرقه‌افکنی راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/79015/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول