اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

عامل ناامنی‌های دشتستان با 60 فشنگ جنگی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل و شرور فراری و عامل ناامنی‌های دشتستان به همراه 60 فشنگ جنگی دستگیر شد.

عامل ناامنی‌های دشتستان با 60 فشنگ جنگی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حیدر عباس‌زاده عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تأمین امنیت در جامعه امری بسیار مهم است و نیروی انتظامی در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: در دشتستان طی چند ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای تأمین امنیت جامعه انجام گرفته که نتایج خوبی نیز در برداشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل و شرور سابقه‌دار دشتستانی خبر داد و خاطر نشان کرد: قاتل و شرور فراری عامل سرقت مسلحانه از یک مرغداری در سعدآباد دشتستان شناسایی و دستگیر شد.

عباس‌زاده با بیان اینکه به منظور ارتقاء سطح امنیت در سطح استان بوشهر با مجرمان به ویژه مجرمان و مرتکبین جرایم خشن با جدیت برخورد می‌شود تصریح کرد: یک نفر از قاتلین و اشرار مسلح و متواری دشتستان به هویت (الف.ع) که مرتکب قتل، سرقت‌های مسلحانه و تیراندازی به سمت افراد بود در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: این شرور فراری به منظور مخفی کردن خود از چشم پلیس، به طور مستمر و دائمی در حال تغییر مخفیگاه‌ها و محل تردد خود در استان‌های بوشهر و فارس و کهگیلویه و بویراحمد بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: با احاطه کامل کارآگاهان پلیس آگاهی استان بوشهر بر سکونت‌گاه‌های این قاتل فراری، نهایتا آخرین مخفیگاه وی در صفاشهر استان فارس شناسایی و در یک عملیات انتظامی منسجم و هماهنگ دستگیر شد.

عباس‌زاده گفت: شرور دستگیر شده در بازجویی‌های اطلاعاتی و فنی تاکنون به قتل یک شهروند دشتستانی به هویت (م.ش) با استفاده از سلاح گرم، مشارکت در سرقت بانک ملی شبانکاره و سرقت 700 قطعه مرغ از یک مرغداری در سعدآباد دشتستان اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه قاتل دستگیر شده در 3 سال گذشته با تیراندازی به سمت افراد، سرقت‌های مسلحانه و تهدید و ارعاب شهروندان یکی از عوامل ناامنی در دشتستان بوده اضافه کرد: علاوه بر موارد گفته شده، این فرد 4 فقره سابقه کیفری شامل نگهداری و استعمال مواد مخدر، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و ارتکاب سرقت‌های متعدد و شرارت و ناامنی را در پرونده دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از این مجرم خطرناک هنگام دستگیری یک قبضه سلاح کلاشینکف، 2 تیغه خشاب و 60 تیر فشنگ جنگی کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول