اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران خبر داد

برگزاری اردوی تیم ملی کیک‌ بوکسینگ با حضور 12 رزمی‌کار در گیلان‌

عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران گفت: اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ از دو ماه دیگر برای شرکت در رقابت‌های جهانی آغاز می‌شود که بالغ بر 9 نفر رزمی‌کار گیلانی هستند.

برگزاری اردوی تیم ملی کیک‌ بوکسینگ با حضور 12 رزمی‌کار در گیلان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، دارا حکیمی بعد از ظهر امروز در جریان برگزاری اردوی تیم ملی ورزش‌های رزمی کشور در این شهرستان، اظهار کرد: این اردو با شرکت 12 نفر ملی‌پوش در دو بخش مسابقه و فرم با سرمربیگری محمد نوحی در رودسر آغاز شده است.

به گفته وی، علی مرتضی رمضانی به عنوان مربی و بازیکن، نیما مجیدی و مهدی محمودوند نیز بازیکنان گیلانی در این اردو حضور دارند.

این مسئول، رضا آزرده از گیلان و بهرام جودری را دیگر مربیان تیم ملی ووینام عنوان کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های رزمی اذعان کرد: ملی پوشان تیم ووینام خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان در فرانسه آماده می‌کنند.

وی با اشاره به حضور پررنگ و درخشش خوب رزمی‌کاران گیلانی در تیم‌های ملی، خاطرنشان کرد: تیم ملی دو نفره سامبوی ایران در بازی‌های آسیایی ایچوآن کره جنوبی را دو نفر گیلانی تشکیل دادند که بهنام هدهدی آبکنار به مدال طلا و حسین محمدزاده به مقام پنجم رسیدند.

حکیمی، از حضور بالغ بر 16 نفر ملی‌پوش در تیم‌های ملی رزمی خبر داد و گفت: اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ از دو ماه دیگر برای شرکت در رقابت‌های جهانی آغاز می‌شود که از تعداد 35 نفر دعوت شده، بالغ بر 9 نفر گیلانی هستند.

وی، سرمربیگری تیم ملی کیک بوکسینگ ایران را به‌عهده سید مصطفی رضازاده از گیلان معرفی کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گیلان خاطرنشان کرد: در تیم ملی جوجیتسو نیز محمد راحت‌طلب از گیلان برای شرکت پیکارهای آسیایی کره جنوبی انتخاب شده است که امیدواریم مانند سال‌های گذشته برای ایران و گیلان افتخارآفرینی کند.

انتهای پیام/2300/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول