اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان خبر داد

نماینده رهبری در سازمان حج و زیارت سخنران برنامه یاد یاران

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ویژه‌برنامه یاد یاران به مناسبت شهادت آیت‌الله بهشتی همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید علی قاضی‌عسکر، نماینده مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت کرمان برگزار می‌شود.

نماینده رهبری در سازمان حج و زیارت سخنران برنامه یاد یاران

مهدی صدفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با گرامیداشت ایام شهادت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و یاران با وفای انقلاب اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بدخواهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی با توطئه‌های مختلف تلاش کردند که نظام جمهوری اسلامی را از مسیر واقعی خود منحرف کنند و به سقوط بکشانند.

وی، ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها، مذاهب و ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان و اقشار مختلف مردم را از جمله توطئه‌های دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب ذکر کرد و ابراز داشت: دشمنان انقلاب بعد از ناکامی در مرحله نخست اقدام به ایجاد تنش و درگیری در بعضی از نقاط کشور همچون کردستان و سیستان و بلوچستان کردند که پس از آن، آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران فصل جدیدی در مقابله با ملت و انقلاب ایران بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به حادثه دلخراش هفتم تیر عنوان کرد: باید به جرأت گفت که هفتم تیر سند مظلومیت نظام جمهوری اسلامی است و در هفتم تیر سال 60 بزرگ‌مردان عاشورایی با عشق به اسلام ناب محمدی (ص) تمام هستی خود را برای اعتلای نظام جمهوری به میدان آوردند تا ما شاهد رشد و بالندگی این کشور اسلامی باشیم.

صدفی، پاسداری از خون شهیدان را وظیفه امروز مردم و مسئولان عنوان کرد و یادآور شد: امروزه همه ما وظیفه داریم تا با پاسداری از خون شهدا و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با گام‌های استوار و بصیرت، «ید واحده» و «همت خالصانه» برای تثبیت و معرفی هویت دینی، انقلابی و تاریخی خودمان بکوشیم و ایام شهادت شهید بهشتی فرصت مناسبی است تا سیره این شهید عزیز و بزرگوار و سایر شهدای گرانقدر واقعه هفتم تیر را تبیین و به جامعه و نسل جوان معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: امروزه نظام ما در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از طلایه‌داران دفاع از ارزش‌های اسلامی در مقابله با چهره‌های نفاق بوده و هست و امروز نظام ما نقطه امید و اتکای تمام مستضعفان و محرومان جهان است و وظیفه ما معرفی شخصیت‌هایی همچون شهید بهشتی و حادثه هفتم تیر به عنوان حادثه‌ای فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب است.

این مسئول همچنین برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفتم تیر را اعلام کرد و افزود: ویژه‌برنامه یاد یاران به مناسبت شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران امام خمینی (ره) و انقلاب همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی‌عسکر، نماینده مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت روز پنجشنبه شش تیر ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در محل تکیه عباسعلی کرمان واقع در خیابان فردوسی برگزار می‌شود.

صدفی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ جوانان در مساجد درباره شخصیت شهید بهشتی، چاپ کتابچه و ویژه‌نامه و بروشور در مورد زندگی و شخصیت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و 72 نفر از یارانش، برگزاری مراسم روحبخش دعای کمیل همراه با سخنرانی درباره شهید بهشتی و واقعه هفتم تیر و برگزاری مراسم  دعای پرفیض ندبه همراه با سخنرانی را از جمله برنامه های این ستاد عنوان کرد.

وی همچنین برپایی نمایشگاه عکس و محصولات فرهنگی، برگزاری مراسم به‌صورت همزمان در بین‌الصلاتین در ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌ها ، برگزاری مراسم در تعدادی از مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت مذهبی و تولید نرم‌افزار درباره تبیین حادثه هفتم تیر، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا را از جمله دیگر برنامه‌های ستاد هفتم تیر عنوان کرد.

انتهای پیام/2446/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول