اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال صورت می‌گیرد

فعالیت 114 مدرسه قرآنی در استان اصفهان

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تابستان امسال 114 مدرسه قرآنی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در سطح استان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 114 مدرسه قرآنی در استان اصفهان

مهدی نم‌نبات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه درصدد توسعه فعالیت‌های قرآنی در میان دانش‌آموزان هستیم، اظهار کرد: آموزش و پرورش هر ساله با اجرای برنامه‌های قرآنی در میان دانش‌آموزان در راستای تربیت نیرو‌های قرآنی در سطح استان فعالیت می‌کند.

وی به فعالیت مدارس فوق برنامه قرآنی در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: در طول سال تحصیلی 400 مدرسه فوق برنامه قرآنی در نوبت بعد از ظهر در سطح استان فعالیت می‌کنند و آموزش‌های قرآنی را به دانش‌آموزان متقاضی ارائه می‌دهند.

مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به فعالیت مدارس فوق‌برنامه قرآنی در فصل تابستان تصریح کرد: تابستان امسال 114 مدرسه قرآنی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی به برنامه‌های ارائه شده در این مدارس به دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: رشته‌های روخوانی، تجدید، رو‌خوانی و مفاهیم قرآن در این مدارس به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

نم‌نبات با بیان اینکه توسعه برنامه‌های قرآنی یکی از رویکرد‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، تاکید کرد: مدارس فوق برنامه قرآنی از سال‌های گذشته تاکنون در فصل تابستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان فعال است و در حال حاضر دانش‌آموزان برای استفاده از برنامه‌های این مدارس استقبال چشمگیری می‌کنند.

انتهای پیام/63004/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول