اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه اعتدال و عقلانیت:

لیست‌های پیشنهادی وزرا توسط رسانه‌ها نماد بارز بی‌تقوایی سیاسی است

سخنگوی جبهه اعتدال و عقلانیت با انتقاد از گمانه‌زنی‌های بی‌اساس ترکیب کابینه آینده گفت: همانطور که دفتر ریاست‌ جمهوری منتخب اعلام کرده است، ارائه هرگونه لیست وزرای احتمالی فاقد وجاهت و نوعی شانتاژ سیاسی است.

لیست‌های پیشنهادی وزرا توسط رسانه‌ها نماد بارز بی‌تقوایی سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در حاشیه نشست اعضای هیئت موسس جبهه اعتدال و عقلانیت با بیان اینکه عده‌ای خارج از حلقه مشاوران رئیس‌جمهور منتخب بر اساس برداشت‌های شخصی افرادی را برای بدنه دولت پیشنهاد می‌کنند، اظهار داشت: این در حالی است که به نظر ما این گمانه‌زنی‌ها برای مطرح کردن افراد و تحت فشار گذاشتن رئیس‌جمهور انجام شده و علاوه بر ایجاد نوعی انتظار در افکار عمومی، نماد بارز بی‌تقوایی سیاسی است. 

وی از رسانه‌ها به عنوان چشم بیدار جامعه نام برد و افزود: اخیرا یک خبرگزاری برای هر وزاتخانه پنج گزینه را معرفی و مدعی است که یکی از این افراد گزینه قطعی هر وزارتخانه است، در حالی که بنا بر اخبار موثق حجت‌الاسلام روحانی اساسا هیچ‌گونه رایزنی با بسیاری از افراد مورد اشاره نداشته و لیست‌های منتشر شده صرفا گمانه‌زنی است.

حسینی ادامه داد: رسانه‌ها با هوشیاری و بصیرت خود نباید درگیر مسائل حزبی و جناحی شوند و به نوعی بازیچه گروه‌های سیاسی قرار گیرند.

عضو هیئت موسس جبهه اعتدال و عقلانیت ادامه داد: کسانی که با فضاسازی رسانه‌ای افکار عمومی را نسبت به کابینه آینده مخدوش می‌سازند، مصداق دشمنان ملت و دولت آینده هستند و دولت تدبیر و امید قطعا جای این گونه افراد نیست.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول