اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای عملیات زیربنایی

امکان استفاده از زمین چمن بوستان ملت مشهد ممکن شد

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد گفت: با اقدامات صورت گرفته، امکان استفاده از زمین چمن بوستان ملت در طول سال ممکن شد.

امکان استفاده از زمین چمن بوستان ملت مشهد ممکن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مدیریت تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد، حسین نخعی‌شریف خاطرنشان کرد: عملیات زیربنایی در زمین چمن بوستان ملت مشهد انجام شد که طی آن، زمین دوباره خاک‌برداری و شبکه جمع‌آوری آب در آن احداث شد.

وی ادامه داد: با این کار، در هنگام بارندگی آب‌ روی چمن جمع نمی‌شود و با توجه به زهکشی انجام شده، در چاه‌های حفر شده جمع می‌شود.

وی با اشاره به کاشت بذر خارجی چهار فصل در این زمین افزود: با توجه به این عملیات، زمین چمن بوستان ملت در تمام سال قابل استفاده بوده و شهروندان در فصل بارندگی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد تصریح کرد: در گذشته وضعیت چمن خوب نبود و در هنگام بارندگی، نمی‌توانستیم استفاده مناسبی از زمین داشته باشیم.

نخعی‌شریف با بیان اینکه برای این عملیات 170 میلیون تومان هزینه شده است، عنوان کرد: کاربری زمین چمن بوستان ملت تمرینی و آموزشی است.

وی ادامه داد: این زمین چمن همیشه پذیرای ورزشکاران بوده و البته در فصل تابستان بیشتر در اختیار برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرد.

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: از اوایل تیر ماه مدارس فوتبال سطح مشهد تمرینات خود را در این زمین چمن برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/70003/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول