اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اندیشه خبر داد

بهره‌برداری از 2 بوستان با 42 هزار مترمربع در آینده نزدیک

شهردار اندیشه گفت: با اتمام مراحل اجرایی احداث دو بوستان بزرگ با وسعت بیش از 42 هزار مترمربع در این شهر، پارک‌های فوق به زودی به بهر‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 2 بوستان با 42 هزار مترمربع در آینده نزدیک

 بهروز کاویانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیشه اظهار داشت: طی سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری برای افزایش فضای سبز در این شهر و رسیدن به استانداردهای مطلوب انجام شده است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما افزایش سرانه فضای سبز در اندیشه و بهره‌مندی همه مردم از پارک‌ها و بوستان‌هایی با امکانات مطلوب است و خوشبختانه در این زمینه دستاوردهای خوبی نیز حاصل شده است.

شهردار اندیشه افزود: در همین رابطه کار احداث دو بوستان بزرگ تحت عنوان‌های بوستان شهدای هسته‌ای و همچنین بوستان الغدیر رو به اتمام است و به زودی به بهره‌برداری عمومی می‌رسد.

کاویانی ادامه داد: برای احداث این دو بوستان که مساحتی بیش از 42 هزار مترمربع را در بر می‌گیرد، بودجه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بوستان‌های فوق امکانات ورزشی از جمله چمن مصنوعی نیز در نظر گرفته شده است و با بهره‌برداری از آن‌ها ضمن اینکه سران فضای سبز در اندیشه افزایش چشم‌گیری می‌گیرد، مردم می‌توانند از خدمات و امکانات ورزشی ویژه آن‌ها نیز استفاده کنند.

* تکمیل پارک ویژه بانوان در اندیشه

کاویانی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه سرنوشت احداث پارک ویژه بانوان در اندیشه به کجا انجامید؟ گفت: خوشبختانه با کار جدی که برای این طرح انجام شد، مراحل اجرایی به پایان رسید و از هفته گذشته زنان و دختران این شهر می‌توانند از پارک ویژه بانوان که با عنوان بوستان مادران شناخته می‌شود،‌ استفاده کنند.

به گفته وی، بوستان مادران اندیشه در زمینی به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع احداث شده و دارای امکانات ویژه‌ای مانند پیست دوچرخه‌سواری، جاده سلامت، کتابخانه و زمین‌های اختصاصی ورزش‌های گروهی مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال است.

شهردار اندیشه افزود: حصارکشی در اطراف بوستان مادران به صورتی است که از بیرون محوطه پارک دیده نمی‌شود و بانوان می‌توانند بدون مزاحمت و محدودیتی ضمن بهره‌مندی از فضای طبیعی این پارک، به ورزش بپردازند.

کاویانی در پایان گفت: طرح احداث بوستان مادران اندیشه در کمتر از یک سال و با بودجه‌ای بالغ بر 13 میلیارد ریال اجرا و تکمیل شده است و از هفته گذشته عموم زنان و دختران این شهر از امکانات آن بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول