اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته راگبی استان اصفهان:

ضعف مدیریت تعطیلی راگبی اصفهان را به دنبال داشت

دبیر کمیته راگبی استان اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت ضعیف تعطیلی راگبی اصفهان را به دنبال داشته است، گفت: آقای مشکیانی با ارتباطی که با آقای عطایی رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی داشت توانسته سمت ریاست این کمیته را بر عهده بگیرد.

ضعف مدیریت تعطیلی راگبی اصفهان را به دنبال داشت

ابراهیم آستراکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به لطف مدیریت ضعیف نه زمین داریم و نه تمرینی برای ورزشکاران این رشته در اصفهان وجود دارد و به طور عملی این رشته در استان تعطیل است.

وی با اشاره به رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی تأکید کرد: عطایی سالانه یک مرتبه بیشتر به ما سر نمی‌زند و در حال حاضر هم نزدیک به دو سال و نیم است که بلاتکلیفیم.

دبیر کمیته راگبی استان اصفهان ادامه داد: در رقابت‌های راگبی بانوان کشور برای نخستین‌بار رتبه دوم را کسب کردیم، اما به این تیم هیچ‌گونه کمکی صورت نگرفت.

وی اذعان داشت: با کمک معاونت ورزشی شهرداری زمین پل تمدن را در اختیار داشتیم که به دلیل عدم حمایت آنهم تعطیل شد.

آستراکی اضافه کرد: نه تنها رشته راگبی بلکه برخی از رشته‌های دیگر تحت پوشش هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان نیز فعالیتی ندارند و به طور عملی تعطیل هستند و اگر فعالیتی هم وجود دارد تنها به دلیل عشق و علاقه آنها و با هزینه شخصی است.

وی با اشاره به رئیس کمیته راگبی استان اصفهان تصریح کرد: آقای مشکیانی نیز با رابطه‌ای که با آقای عطایی رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی داشته است توانسته سمت ریاست این کمیته را بر عهده بگیرد و ما هم در عمل هیچ گونه پیگیری را از جانب وی برای بهبود وضعیت راگبی استان شاهد نیستیم و به هیچ عنوان نمی‌دانیم چنین فردی به چه طریق بر سر کار آمده است.

دبیر کمیته راگبی استان اصفهان ادامه داد: با مدیریت فعلی بعید می‌دانم هیچ اسپانسری نیز برای تحت پوشش قراردادن این رشته در اصفهان بیاید و با شرایط فعلی در صورتی‌که تغییراتی صورت نگیرد راگبی همچنان تعطیل است.

انتهای پیام/63020/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول