اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن گچساران خبر داد

اجرای کامل طرح هادی روستایی در 70 درصد روستاهای گچساران

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: طرح هادی روستایی به صورت کامل در 70 درصد روستاهای بالای 20 خانوار گچساران اجرا شده است.

اجرای کامل طرح هادی روستایی در 70 درصد روستاهای گچساران

غلامرضا امیدوار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستایی در راستای بهسازی محیط روستایی، ارتقاء بهداشت، هدفمند نمودن ساخت و سازها، تسهیل در عبور و مرور، ایجاد بستر توسعه همه جانبه و تسهیل در ارائه خدمات دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور صورت می‌گیرد.

وی ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اجتماعی،‌ اقتصادی، تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی، رفاهی، هدایت و توسعه فیزیکی روستاها و ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستائیان و خدمات زیست محیطی و عمومی را از جمله اهداف طرح هادی روستایی عنوان کرد و گفت: احداث و اصلاح میادین، احداث و اصلاح پیاده‌روها و دیواره سازی از جمله برنامه‌های اجرایی طرح هادی روستایی است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر عملکرد این دستگاه در سه ماهه نخست سال جاری عنوان کرد: در حال حاضر بیشترین تمرکز بنیاد مسکن  متوجه اجرای طرح هادی روستایی در باشت است.

این مسئول افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات اجرایی طرح هادی روستایی در پنج روستای بوستان، خان‌احمد، آب کنارو، برمامیون و آبدگاه از توابع شهرستان باشت در دستور کار بوده است.

امیدوار تصریح کرد: اجرای جدول‌گذاری، زیرسازی و سنگ‌فرش معابر روستایی همچنین احداث پارکی به مساحت یک‌هزار هکتار در حوزه بوستان از جمله فعالیت‌های بنیاد در سال 91 بوده است.

وی با بیان اینکه افزون بر 24 میلیارد ریال اعتبارات این دستگاه در سال 91 بوده است، اذعان داشت: افزون بر یک میلیارد ریال از اعتبارات تخصیص یافته در سال 91 تحقق یافته است و پایان سال مالی نیز تا تیرماه جاری تعریف شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران متذکر شد: گچساران دارای 53 خانوار بالای 20 خانوار بوده که طرح هادی روستایی در 70 درصد از این روستاها به صورت کامل اجرا شده است.

انتهای پیام/82014/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول