اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کتالم و ساداتشهر:

سواحل 2 شهر مازندران منتظر گردشگران است

شهردار کتالم و سادات‌شهر رامسر با اعلام صرف هزینه 250 میلیون ریالی برای طرح سالم‌سازی دریا گفت: سواحل دو شهر مازندران منتظر گردشگران است.

سواحل 2 شهر مازندران منتظر گردشگران است

مظاهر باقرسلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر با اشاره به اجرای طرح سالم‌سازی دریا در منطقه میانهاله کتالم و سادات‌شهر رامسر اظهار داشت: در اجرای طرح سالم‌سازی دریا در این منطقه بیش از 250 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در سال جاری توانستیم با اجرای فضاسازی، گل‌کاری، جدول‌گذاری، رنگ‌آمیزی، نصب تابلو، بنر، پلاکاردهای تبلیغاتی، راهنمایی و هشدار‌دهنده در راستای اجرای بهینه طرح سالم‌سازی دریا و رضایت گردشگران و همشهریان از خدمات‌رسانی در طرح‌ها، گام‌های مثبتی بر داریم.

شهردار کتالم و سادات‌شهر رامسر اظهار داشت: کتالم و سادات‌شهر با داشتن بیش از پنج کیلومتر ساحل دریا، کوهپایه‌های سرسبز، چشمه‌های آبگرم، وجود مقبره‌های متبرک متعدد و همچنین باغات مرکبات، چای و شالیزارهای برنج  هرساله در ایام پیک گردشگران بسیاری را به این منطقه می‌کشاند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به همین دلیل وظایف شهرداری در قبال مهمان‌نوازی و جذب گردشگر بسیار سنگین بوده است.

وی طرح دریای میانهاله کتالم و سادات شهر را بسیار منحصربه‌فرد خواند و گفت: این طرح به دلیل دارا بودن ساحل ماسه‌ای در منطقه و قرار داشتن در نزدیکی جاده اصلی رامسر به تنکابن و همچنین دارا بودن پارکینگ مناسب، مورد توجه گردشگران و مسافران قرار گرفته است.

باقر سلیمی از دیگر ویژگی‌های طرح دریای میانهاله را استراحتگاه خانوادگی دانست و افزود: رستوران، شهر بازی، استقرار نیروهای امدادی، نجات غریق و نیروهای امنیتی از دیگر امکانات این طرح است.

شهردار کتالم و سادات شهر رامسر بیان کرد: تمام تلاش شهرداری کتالم و سادات‌شهر بر این استوار است که مسافران و همشهریان‌مان با بالاترین کیفیت و با حداقل حوادث و مشکلات بتوانند از این طرح‌ها استفاده و تابستان را به خوشی به پایان برسانند.

انتهای پیام/86024/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول