اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بانوان کمیته داوران هیئت فوتبال گیلان خبر داد

تست ‌آمادگی جسمانی بانوان داور گیلان

مسئول بانوان کمیته داوران هیئت فوتبال گیلان گفت: پس از ماه مبارک رمضان از بانوان داور گیلانی درجه سه تا ملی در رشته‌های مختلف تست آمادگی جسمانی گرفته می‌شود.

تست ‌آمادگی جسمانی بانوان داور گیلان

فریبا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت کمیته داوران در بخش بانوان، اظهار کرد: به منظور آمادگی داوران بانوان گیلانی و حفظ آمادگی جسمانی آنها برای حضور در مسابقات مختلف کشوری و استانی تست آمادگی جسمانی پس از ماه مبارک رمضان در رشت انجام می‌شود.

وی افزود: این تست در پیست زمین فوتبال سردار جنگل رشت برای داوران درجه سه تا ملی در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار می‌شود.

مسئول بانوان کمیته داوران هیئت فوتبال گیلان ادامه داد: افراد برتر در آمادگی جسمانی برای حضور در مسابقات کشوری و استانی به فدراسیون و امور بانوان استان معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه بانوان داور گیلان از نداشتن زمین گله‌مند هستند، گفت: این دلیل قانع کننده‌ای نیست و بانوان داور استان باید در هر لحظه آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند.

محمدی، تست‌های آمادگی جسمانی را طبق تست‌های دپارتمان فدراسیون فوتبال ذکر کرد و گفت: ملاک برای کمیته داوران کسانی است که معتقدیم بیشترین رکورد را در دویدن کسب می‌کنند.

مسئول بانوان کمیته داوران هیئت فوتبال گیلان، اضافه کرد: آمادگی جسمانی رکن مهم در داوری است که از درجه افراد نیز مهم‌تر بوده و به همین دلیل داوران تصور نکنند که با وجود برخورداری از درجه داوری بالاتری در اولویت قرار می‌گیرند زیرا برای هیئت آمادگی جسمانی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه پیست دوومیدانی یادگار امام (ره) رشت دیگر برای تمرین به داوران هیئت فوتبال داده نمی‌شود، اذعان کرد: هیئت دوومیدانی استان برای استعدادیابی زیر 18 سال این پیست را در اختیار دیگر هیئت‌ها قرار نمی‌دهد به همین دلیل داوران ما با مشکل تمرین مواجه هستند.

به گفته این مسئول، پیست یادگار امام (ره) رشت در فصل پاییز و زمستان برای تمرین بانوان در اختیار هیئت قرار گرفته بود تا بانوان به تمرینات خود بپردازند.

وی یادآور شد: از طریق نایب رئیس هیئت در تلاش هستیم تا پیست زمین سردار جنگل رشت برای تمرین داوران اختصاص یابد که در صورت حمایت مسئولان انجام می‌شود.

انتهای پیام/2300/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول