اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد روحانی در گیلان خبر داد

ایجاد تشکل واحد حامیان عارف و روحانی در گیلان

رئیس ستاد روحانی در گیلان گفت: اعضای ستادهای استانی و شهرستانی عارف و روحانی در گیلان آماده تشکیل یک تشکل واحد برای کمک به دولت تدبیر و امید هستند.

ایجاد تشکل واحد حامیان عارف و روحانی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عبدالغفار شجاع بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان ستادهای روحانی در شهرستان‌های گیلان با بیان اینکه مردم بیشترین نقش را در تحقق حماسه سیاسی داشتند، اظهار کرد: از 15 ستاد شهرستانی روحانی در گیلان دو نفر از مسئولان ستادهای موسوی در سال 88 با ما همکاری کردند و 13 نفر جدید برای مسئولیت ستادها از بین جوانان انتخاب شدند.

وی، صبر و شکیبایی هاشمی رفسنجانی، تلاش خاتمی و کناره‌گیری عارف را موجب پیروزی روحانی عنوان کرد و افزود: پیام مقام معظم رهبری ضامن سلامت انتخابات بود و مردم با امید پای صندوق‌های رأی رفتند.

نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم به دنبال اعتدال و میانه‌روی هستند، گفت: با کمترین امکانات در سطح شهرها و روستاها به تبلیغات پرداختیم و مردم از حضور روحانی استقبال کردند. 

*آمادگی ستاد روحانی و عارف برای ایجاد تشکیلات در گیلان

وی تصریح کرد: در هشت سال اصلاحات اقدام‌های زیادی صورت گرفت، اما کارهای پایه‌ای حزبی انجام نشد.

شجاع، ادامه داد: اعضای ستادهای استانی و شهرستانی عارف و روحانی در گیلان آمادگی تشکیل یک تشکل واحد برای کمک به دولت تدبیر و امید را دارند.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم گیلان در پیروزی روحانی، اذعان کرد: گیلان جزو پنج استان برتر کشور در رأی به دولت تدبیر و امید است. 

*کلید انتخابات با دست مردم باز شد

امام جمعه موقت شفت نیز در همایش مذکور با تبریک خلق حماسه سیاسی، اظهار کرد: کلید انتخابات با دست مردم باز شد و مردم محور انتخابات بودند.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی اذعان کرد: تمام کسانی که در انتخابات به روحانی و یا به دیگران رأی دادند در دولت تدبیر و امید جای دارند و باید تلاش کنند.

انتهای پیام/2300/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول