اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

ایجاد ظرفیت پارک برای 34 هزار دستگاه خودرو در قم و جمکران

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به ایجاد ظرفیت پارک برای 34 هزار و 400 دستگاه خودرو در قم و جمکران گفت: پارکسوارهای شهرداری قم با ظرفیت 28 هزار خودروی سواری و 1800 دستگاه اتوبوس اطراف مسجد جمکران آماده شده است.

ایجاد ظرفیت پارک برای 34 هزار دستگاه خودرو در قم و جمکران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صالحی شاخص‌ترین پروژه سازمان حمل و نقل و ترافیک در نیمه شعبان را آماده سازی پارکینگ و پارکسوارها پیرامون مسجد جمکران دانست و افزود: 150 هکتار به عنوان پارک سوار آماده‌سازی شد و در بحث توسعه پارک سوارها نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش ظرفیت داشته‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر نرده‌گذاری، در سطح پارک‌سوارها خط کشی، مازوت پاشی و آماده‌سازی بستر صورت گرفته و تابلوهای راهنما و بنرها در مبادی ورودی شهر و مسیر مسجد مقدس جمکران نصب شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به وضعیت ترافیکی مسیرهای منتهی به مسجد جمکران پس از افتتاح بلوار پیامبر اعظم اظهار داشت: در گذشته تمام خودروها از بلوار خلیج فارس وارد محدوده مسجد جمکران می‌شد، اما اکنون با افتتاح بلوار پیامبر اعظم این بار ترافیکی تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از مسافرین مسیر بلوار پیامبر اعظم را به سبب کوتاه‌تر بودن و در دسترس بودن انتخاب می‌کنند افزود: با بهره برداری از پروژه پیامبر اعظم ترافیک در محور خلیج فارس به نصف کاهش پیدا کرده است.

صالحی با اشاره به فعالیت‌های سازمان حمل و نقل ترافیک در بلوار پیامبر اعظم گفت: در این بلوار 60 کیلومتر خط کشی طولی و خط کشی خطوط عابر پیاده صورت گرفت و همچنین 12 چراغ راهنمایی، 350 تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی و هشت تابلوی انتقال نصب شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم پیک ورود مسافرین به مسجد جمکران را از ساعات عصر روز یکشنبه تا بامداد روز نیمه شعبان دانست و افزود: پرسنل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از چهار روز پیش در وضعیت آماده باش هستند و وضعیت آماده باش پرسنل تا یک روز بعد از نیمه شعبان هم استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/2258/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول