اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی در گفت‌و‌گو با فارس مطرح کرد

برخورد با سارقان و مجرمان؛ اولویت‏های کاری پلیس در پردیس

مهیار رستگاری پس از انتصاب ‌به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس،‌‌ برخورد با سارقان و مجرمان را اولویت‏های کاری خود در پردیس اعلام کرد.

برخورد با سارقان و مجرمان؛ اولویت‏های کاری پلیس در پردیس

مهیار رستگاری در گفت‏وگو‌ با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در مورد تاثیرات افتتاح فرماندهی انتظامی در شهرستان پردیس اظهار کرد: با افتتاح فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، شهروندان برای امور مربوط به خدمات انتظامی مانند گرفتن گواهینامه، گذرنامه، انگشت‏نگاری و ... که تا امروز باید برای انجام آن به تهران مراجعه می‏کردند، می‏توانند در خود شهرستان کارهایشان را پیگیری کنند و دیگر نیازی به حضور در تهران ندارند.

رستگاری ادامه داد: در بحث جلوگیری از سرقت، برخورد با مجرمان در دستور کار است و در زمینه توزیع مواد مخدر و ... نیز در پردیس برخورد جدی خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: شهروندان پردیسی شاهد خواهند بود که میزان وقوع این موارد در شهرستانشان کاهش پیدا خواهد کرد و پلیس با توزیع‏کنندگان مواد مخدر برخود جدی خواهد داشت.

رستگاری افزود: کسانی که امنیت روانی شهروندان را سلب کرده‏اند، دیگر در پردیس آسایشی نخواهند داشت.

وی گفت: در رابطه با کمپ‏های غیرمجاز نیز سرکشی و ساماندهی لازم صورت خواهد گرفت و همچنین با دستور مقام قضایی اجازه نخواهیم داد صنوف بدون جواز کسب اقدام به فعالیت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: در مورد سرقت‏ها و برخورد با مجرمان نیز این مورد در اولویت کاری پلیس پردیس قرار گرفته و به صورت ویژه با این موارد برخورد خواهیم کرد.

رستگاری در زمینه تقویت احساس امنیت در شهرستان پردیس و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در پردیس به زودی اجرا می‏کنیم و در صورت ابلاغ وظایف، برابر دستور عمل در این خصوص اقدام خواهد شد.

وی گفت: با حضور کامل فرماندهی انتظامی در شهرستان پردیس با توجه به قول‏های داده شده در هفته‏های آینده و استقرار نیروها و ادواتی که در چارت سازمانی وجود دارد، این شهرستان شاهد تحولاتی خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: حضور پلیس در پردیس پررنگ‏تر خواهد شد و این حضور در زمینه احساس امنیت در شهرستان، برای شهروندان محسوس خواهد بود.

انتهای پیام/2568/‌ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول