اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب صورت می‌گیرد

نورافشانی آسمان جمکران در شب میلاد مهدی موعود

شهرداری قم امشب همزمان با جشن میلاد امام عصر(عج) در منطقه جمکران اقدام به نورافشانی آسمان خواهد کرد.

نورافشانی آسمان جمکران در شب میلاد مهدی موعود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امشب سراسر ایران به ویژه شهر مقدس قم و جمکران غرق در نور و شادی است و زائران و مسافرانی که از راه‌های دور و نزدیک برای زیارت حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران به قم آمده‌اند امشب را تا صبح بیدار خواهند ماند و به جشن و سرور می‌پردازند.

تمام نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان قم همدل و همکار با هم برای برگزاری جشنی باشکوه آماده شده‌اند و هم‌اکنون ستادهای اطلاع‌رسانی، راهنمایی، فروش ارزاق فرهنگی و مذهبی مشغول خدمت‌رسانی به مسافران و زائران هستند.

شهرداری قم هم از این قافله پرنور عقب نمانده و با تشکیل ستادهای متعدد و با همکاری تمام معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه اقدام به آماده‌سازی شهر به ویژه محوطه اطراف مسجد جمکران کرده است.

یکی از اقدامات شهرداری در راستای ایجاد فضای شادی و سرور برای زائران مسجد جمکران، نورافشانی آسمان قم در این شب است که در مناطق هفت و نیز در محوطه جمکران صورت می‌گیرد.

قرار است امشب ساعت 9 شب آسمان این منطقه نورباران شود تا نور میلاد مهدی موعود(عج) بیش از پیش برای زائران و مشتاقان اهل بیت(ع) متجلی شود.

انتهای پیام/78004/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول