اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت نیمه شعبان

سربازان گمنام امام زمان (عج)، جاویدنامان در فردای قیامت

افرادی هستند که با اخلاص و ایمان و اطاعت از نائب بر حق امام زمان (عج)، افتخار سربازان گمنام امام زمان بودن را دارند و بیان زحماتشان در هیچ عکس و کاغذ و حکایتی میسر نیست و شرح رشادت‌هایشان در هیچ‌ کجای تاریخ ثبت نمی‌شود.

سربازان گمنام امام زمان (عج)، جاویدنامان در فردای قیامت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ایران اسلامی همواره در فراز و نشیب‌های بسیار از خطرات و تهدیدهای مختلف با سربلندی و اقتدار عبور کرده است و امروز به‌عنوان یک کشور تاثیرگذار در خاورمیانه، الگوی مستضعفان و مظلومان عالم شده است.

این موقعیت غرورآفرین جمهوری اسلامی بعد از لطف خداوند بر پ‍ایه اراده آهنین رادمردان و شیرزنانی شکل گرفته که در راه دفاع از انقلاب ایثار و فداکاری کرده‌اند.

وضعیت امروز کشور ما از جوانب مختلف با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و همین موجب هراس دشمنان و مستکبران عالم شده و تمام روش‌های شیطانی خود را به‌کار گرفته‌اند تا ملت ایران را از پیشرفت و ترقی بازدارند.

در نبرد نوین عصر حاضر، دشمنان در داخل و خارج اقدامات و تحرکات گوناگونی در راستای اهداف پلید خود انجام می‌دهند.

تهاجم فرهنگی، رواج اعتیاد، رواج فرقه‌های ضاله، رواج فساد در تمام سطوح و تمام وجوه جامعه، جاسوسی، توطئه و فتنه‌گری، دروغ‌گویی بر علیه نظام، فریب افراد در داخل و خارج و ... از اقدامات کینه‌جویانه دشمنان است.

در رویارویی با معادلات داخلی و خارجی، سکان هدایت و رهبری همواره به‌ دست ولی فقیه بوده و هست و خواهد بود و همین تضمین ادامه حرکت و اعتلای انقلاب اسلامی است.

در این میان افرادی هستند که با اخلاص و ایمان و اطاعت از نائب بر حق امام زمان (عج)، افتخار سربازان گمنام امام زمان بودن را دارند و بیان زحماتشان با هیچ عکس و کاغذ و حکایتی میسر نیست و شرح رشادت‌هایشان در هیچ‌ کجای تاریخ ثبت نمی‌شود.

این افتخار بزرگی است که سربازان گمنام امام زمان (عج) آن را برای فردای قیامت خود ذخیره کرده‌اند.

امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رهبری امام (ره)، خون شهدا و زحمات عزیزانی است که سربازان جاوید نام امام زمان (عج) از آن جمله‌اند و ما بی‌هیچ شک و شبهه‌ای واقفیم که زیستن در سایه امنیت، نعمت بزرگی است که باید خدای بزرگ را بابت آن سپاسگزار باشیم.

حفظ امنیت کشور پهناور ایران و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان کار ساده‌ای نیست و گاه حساب، حساب دشمنی است که هرگز رحمی ندارد و نخستین اشتباه واپسین اشتباه خواهد بود.

افتخاراتی که این عزیزان در خنثی کردن توطئه‌های دشمن داشته‌اند در درگاه الهی بی‌اجر نخواهد ماند. فروپاشی شبکه‌های جاسوسی، دستگیری عوامل سرویس‌های جاسوسی بیگانه و... ذره‌ای از زحمات این عزیزان است.

ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) بر همه سربازان گمنام امام زمان مبارک ‌باد.

--------------------------------

یادداشت از محسن فولادی

--------------------------------

انتهای پیام/2700/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول