اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت نیمه شعبان

خانه بازی رایانه‌ای بصیرت در شیروان راه‌اندازی شد

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) در خراسان شمالی از راه‌اندازی خانه بازی بصیرت ویژه کودکان به مناسبت نیمه شعبان در شیروان خبر داد.

خانه بازی رایانه‌ای بصیرت در شیروان راه‌اندازی شد

شیرالله عصمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این خانه با هدف آشنایی کودکان با مضامین مهدویت در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این مرکز به مدت 10 روز برای استفاده کودکان زیر 10 سال در شیروان فعالیت داشته از این رو خانواده‌ها می‌توانند از این فرصت برای آشنایی کودکانشان با مبانی مهدویت استفاده کنند.

عصمتی تصریح کرد: در این مرکز یکی از اساتید مهدویت حضور داشته و به آموزش کودکان خواهد پرداخت.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ستاد شعبانیه در استان از هفته‌های گذشته گفت: به همین منظور برنامه‌های متنوعی برای برگزاری به مناسبت این ایام ساماندهی کرده است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه این برنامه‌ها با محوریت مردم برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، جشن های مردمی در بوستان‌ها، پخش شیرینی و شربت در قالب ایستگاه‌های صلواتی، نشست‌ها و گفتمان‌ها با محوریت مهدویت از جمله این برنامه‌هاست.

وی همچنین برگزاری نشست‌های علمای شیعه و سنی در بجنورد، اهدای جایزه به افراد دارای نام نرگس و مهدی، پرسش و پاسخ درباره مهدویت را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به همین مناسبت عنوان کرد.

شیروان در شرق خراسان شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول