اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

گچساران قابلیت تکثر پرواز به تمامی نقاط کشور را دارد

فرماندار گچساران گفت: گچساران با مدیریت 82 درصدی صادرات نفت و دارا بودن یک چهارم تولید نفت و گاز کشور، قابلیت تعدد و تکثر پرواز ار فرودگاه این شهرستان به نقاط مختلف کشور را دارد.

گچساران قابلیت تکثر پرواز به تمامی نقاط کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی عصر امروز در مراسم افتتاح مجدد فرودگاه گچساران که با حضور مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان و هیئت مدیره این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: پرواز هواپیمایی در سال‌های گذشته تنها از جزیره خارک به گچساران و بالعکس صورت می‌گرفت، اما با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی و مجموعه نفت گچساران، پرواز گچساران به تهران و بالعکس نیز راه‌اندازی شد.

وی افزود: وجود برخی موانع و مشکلات فنی سبب رکود در پرواز از فرودگاه گچساران به تهران شد که امروز با حضور شرکت هواپیمایی آسمان در کنار هواپیمایی نفت امیدواریم شاهد راه‌اندازی مجدد و دائمی پرواز در این فرودگاه باشیم.

شفیعی تصریح کرد: استقبال و گلایه‌های مردم در مدت سه ماهه رکود فرودگاه گچساران و پرواز تهران-گچساران نشانه اهمیت و نیاز مردم این شهرستان و شهرستان‌های همجوار به پرواز از این فرودگاه است.

فرماندار گچساران با اشاره به تلاش‌های نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و همکاری و تعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در زمینه راه‌اندازی فرودگاه گچساران، ابراز داشت: همکاری و تعامل مطلوب مدیرعامل شرکت نفت گچساران در تقبل خرید افزون بر 15 صندلی پشتوانه مناسبی برای برطرف شدن موانع پرواز این فردوگاه با همکاری شرکت آسمان است.

شفیعی با اظهار امیدواری در زمینه افزایش پرواز از دو پرواز به چهار پرواز در طول هفته در فرودگاه گچساران، گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان و شرکت هواپیمایی آسمان پروازهای فرودگاه گچساران به مقصد تهران در طول هفته افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه گچساران تولیدکننده یک چهارم نفت و گاز کشور است، یادآور شد: گچساران با مدیریت 82 درصدی صادرات نفت به کشور از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است؛ به همین دلیل دارای ظرفیت و توانایی افزایش تعدد و تکثر پرواز از فردوگاه این شهرستان به دیگر نقاط کشور است.

انتهای پیام/82001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول