اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان بوشهری صورت گرفت

استقبال از پسر نیک جنوب در فرودگاه / بازگشت افتخارآمیز یادگار حماسه اولسان

صبح امروز حسین ماهینی پس از موفقیت تیم ملی در اولسان کره جنوبی، با استقبال مسئولان و شماری از خبرنگاران وارد فرودگاه بوشهر شد.

استقبال از پسر نیک جنوب در فرودگاه / بازگشت افتخارآمیز یادگار حماسه اولسان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین ماهینی بازیکن بوشهری تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز راس ساعت 7 صبح وارد فرودگاه بین‌المللی بوشهر شد و مورد استقبال مسئولان و علاقمندان به فوتبال قرار گرفت.

ماهینی در بدو ورود با استقبال گرم مدیرکل و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، علی اکبر شمسا منتخب شورای اسلامی شهر بوشهر، اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش و تنی چند از ورزش دوستان قرار گرفت.

حسین ماهینی که در بیش از نیمی از دیدارهای تیم ملی در دور مقدماتی جام جهانی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، در گفت‌وگویی کوتاه گفت: خیلی خوشحالم که به عنوان نماینده جامعه فوتبال بوشهر در صعود تیم ملی فوتبال ایران نقش داشتم و امیدوارم بتوانم در جام جهانی نیز نماینده شایسته‌ای برای بوشهری‌ها باشم.

ماهینی در پایان افزود: فردا شب بوشهر را به قصد تهران ترک خواهم کرد و بلافاصله به اردوی تیم پرسپولیس برای ادامه تمرینات ملحق خواهم شد.

حسین ماهینی فوتبالیست بوشهری تیم ملی و پرسپولیس سال‌هاست که در سطح اول فوتبال کشور بازی می‌کند و یکی از مهره‌های ارزشمند تیم ملی و پرسپولیس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول