اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو ماه آینده

‌50 دستگاه از اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان دیزلی می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: سال گذشته 50 دستگاه از اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان دیزلی شده است و طی دو ماه آینده نیز 50 دستگاه دیگر این اتوبوس‌ها دیزلی می‌شود.

‌50 دستگاه از اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان دیزلی می‌شود

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین مشکلات ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان اظهار کرد: کمبود جایگاه‌های CNG و کمبود سوخت گاز برای سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز از مهم‌ترین مشکلات موجود در این ناوگان است.

وی با بیان اینکه البته این ناوگان از سال‌های گذشته تاکنون با این مشکل مواجه بوده و همواره پیگیری‌های لازم را برای تأمین سوخت موردنیاز این اتوبوس‌ها انجام داده، اما این پیگیری‌ها تاکنون به نتیجه نرسیده است، اضافه کرد: البته حمل و نقل عمومی شهر به دلیل نبود و کمبود جایگاه‌ها و سوخت CNG نباید مختل شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به تعداد اتوبوس‌های گاز‌سوز موجود در شهر اصفهان تصریح کرد: 461 مورد از اتوبوس‌های موجود در سطح شهر اصفهان از اتوبوس‌های گاز‌سوز بوده که در سال گذشته 50 دستگاه از این اتوبوس‌ها به دلیل کمبود سوخت CNG برای سوخت‌گیری دیزلی شده است.

وی با تاکید بر اینکه طی دو ماه آینده نیز 50 دستگاه دیگر این اتوبوس‌ها دیزلی می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر در سیاست‌گذاری‌های کلان کشور نیز تولید اتوبوس‌های CNG و ورود این اتوبوس‌ها به شهر‌ها متوقف شده است و سیاست‌های کلان کشور نیز درصدد وارد کردن اتوبوس‌های گاز‌سوز به شهر‌ها نیست.

روحانی با بیان اینکه یک‌هزار و 200 دستگاه اتوبوس فعال در سطح شهر اصفهان وجود دارد، تاکید کرد: 150 دستگاه اتوبوس برای شهر اصفهان خریداری شده که در حال حاضر 100 دستگاه از این اتوبوس‌ها وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر شده است.

وی به تعداد اتوبوس‌های کولر‌دار فعال در سطح شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: 461 دستگاه از اتوبوس‌های فعال در سطح شهر کولر‌دار بوده و اتوبوس‌های کولر‌دار از پنج سال گذشته تاکنون برای شهر اصفهان خریداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه تا شش سال گذشته هیچ اتوبوس کولر‌داری در کشور تولید نشده است، گفت: تمام اتوبوس‌هایی که جایگزین اتوبوس‌های فرسوده اصفهان می‌شوند نیز کولر‌دار است.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول