اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

شناسایی شیوه‌های نوین و روش‌های کارآمد در تبلیغ دین

استاندار قم بر ضرورت شناسایی شیوه‌های موثر تبلیغ دین و تلاش در راستای استفاده از این روش‌های کارآمد تاکید کرد.

شناسایی شیوه‌های نوین و روش‌های کارآمد در تبلیغ دین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در مراسم دست‌اندرکاران امور تبلیغی و فرهنگی استان که در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد با تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی اظهار داشت: مجموعه عملکرد و اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی بیانگر این است که این نهاد امروز به مقطعی از پختگی و تکامل رسیده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه کاری وسیع و گسترده‌ای را شامل می‌شود، به نقش ویژه و حاکمیتی آن اشاره و تصریح کرد: آحاد مسولان و کارکنان این مجموعه عظیم دینی در سراسر کشور باید از آگاهی و شناخت کافی نسبت به نقش و کارکردهای مهم این سازمان برخوردار باشند.

استاندار قم با اشاره به اینکه مجموعه تبلیغات اسلامی استان، اقدامات بسیار خوبی را در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی معرفت افزایی و تقویت بنیان‌های اعتقادی و اخلاقی جوانان داشته است بر ضرورت استمرار و غنا بخشی این‌گونه برنامه‌ها تاکید کرد.

پیریایی همچنین لزوم افزایش تعاملات و همکاری‌های مشترک این سازمان با دیگر دستگاه‌های استان از جمله آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی را یادآور شد و افزود: امیدواریم در آینده توافق نامه‌های زیادی از این دست بین این مجموعه با سایر دستگاه‌ها شاهد باشیم.

وی ساماندهی هئیت مذهبی، برگزاری کلاس‌های قرآنی و اعزام مبلغ را از مهم‌ترین زمینه‌های کاری سازمان تبلیغات اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: نهاد تبلیغات اسلامی از بدو تاسیس تاکنون اقدامات و فعالیت‌های قابل تقدیری در این حوزه‌ها داشته است.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت شناسایی شیوه‌های موثر تبلیغ دین و تلاش در راستای استفاده از این روش‌های کارآمد، تلفیق شیوه‌های سنتی و نوین تبلیغ را یکی از توفیقات سازمان تبلیغات اسلامی عنوان و تصریح کرد: تبلیغ چهره به چهره از جمله روش‌های موثری است که سازمان تبلیغات توانسته است در کنار روش‌های روز آمد در امر آموزش‌های دینی و مذهبی استفاده کند.

پیریایی همچنین با اشاره به نقش ویژه قم در تولید محتوا و جهت دهی به مباحث کلان فرهنگی کشور، لزوم گسترش بیشتر همکاری‌های سازمان تبلیغات با نهادهای فرهنگی و حوزوی قم در این زمینه را خواستار شد.

حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از اهتمام جدی استاندار قم به مسائل فرهنگی استان گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرد.

در پایان این مراسم استاندار قم با اهدای لوح سپاسی از حجت الاسلام اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و تعدادی از مسئولان و کارشناسان این مجموعه فرهنگی و تبلیغی قدردانی کرد.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول