اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش و در میان خیل عظیم استقبال‌کنندگان

آیت‌الله‌ نوری‌همدانی وارد اراک شد

آیت‌الله‌ حسین نوری‌همدانی از مراجع عالیقدر جهان تشیع دقایقی پیش در میان خیل عظیم استقبال‌کنندگان وارد اراک شد.

آیت‌الله‌ نوری‌همدانی وارد اراک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله‌ حسین نوری‌همدانی از مراجع عالیقدر جهان تشیع به منظور سفری شش روزه به استان مرکزی دقایقی پیش وارد اراک شد و مورد استقبال مسئولان بلند پایه این استان قرار گرفت.

براساس این گزارش، آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، علی‌اکبر شعبانی‌فرد، استاندار مرکزی، اعضای شورای تأمین استان، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، معاونین استاندار و فرمانداران شهرستان‌ها، ائمه جمعه شهرستان‌ها، مدیران ادارات، مدیران حوزه‌های علمیه استان و جمعی از علما و مردم با حضور در ساختمان پاویون از حضور آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی استقبال کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در مراسم استقبال گفت: حضور آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی در استان مرکزی منشأ خیر و برکت برای این استان خواهد بود و امیدواریم میزبان خوبی برای این شخصیت بزرگ مهم سیاسی و مذهبی باشیم.

آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی اظهار داشت: آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی بیش از 60 سال از عمر گران‌سنگ خود را در حوزه علمیه قم صرف تحصیل، تدریس و تبلیغ کرده است؛ ایشان در همه عرصه‌ها منشأ خدمات ارزنده برای اسلام و مسلمین هستند.

وی تصریح کرد: آیت‌الله‌ نوری همدانی در دوران انقلاب و پس از آن از یاران با وفای امام خمینی(ره) بوده و امروز نیز جزو همسنگران رهبر فرزانه انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: استان مرکزی استان عبدالکریم حایری، آیت‌الله اراکی، آقا ضیاءالدین، نراقی‌ها، علامه عسگری، محلاتی‌ها، شهید چمران‌ها، امیرکبیرها و  مهم‌تر از همه استان بنیانگذار انقلاب اسلامی و شخصیت‌های بزرگ و اندیشمندان و نخبگان ایران و جهان است و ما قدوم جنابعالی را به استان امام(ره) گرامی می‌داریم.

آیت‌الله‌ نوری همدانی نیز در سخنانی کوتاه از این استقبال با شکوه تشکر کرد و گفت: استان مرکزی خاستگاه علمای بزرگ، نخبگان برجسته و اندیشمندان است که حضور در این استان توفیق بزرگی است که نصیب اینجانب شده است که امیدواریم این سفر منشأ خیر و برکات فراوانی برای استان داشته باشد.

آیت‌الله نوری همدانی، استاد خارج فقه حوزه علمیه قم از امروز تا ششم تیرماه میهمان مردم استان مرکزی است.

دیدار با مردم شهرهای اراک، خمین و ساوه، ملاقات عمومی حضوری، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان، دیدار با نخبگان٬ دانشگاهیان و فرهنگیان، دیدار با نیروهای مسلح و بازدید از بیت قدیمی بنیانگذار جمهوری اسلامی در خمین و... از مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده در این شش روز است.

انتهای پیام/87001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول