اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اول تا ششم تیرماه

استان مرکزی میزبان حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی از سفر 6 روزه حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی مرجع عالیقدر شیعیان جهان به استان مرکزی خبر داد.

استان مرکزی میزبان حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی سفر و استقبال از حضرت آیت‌الله نوری‌ همدانی در اراک اظهار داشت: مردم استان مرکزی از اول تا ششم تیرماه میزبان حضرت آیت‌الله نوری‌ همدانی خواهند بود.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از این شخصیت ارزنده اول تیر ماه با حضور مقامات استانی و علماء برگزار می‌شود، تصریح کرد: به منظور میزبانی هرچه بهتر از ایشان چهار کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی٬ کمیته مراسم، امنیت و برنامه‌ریزی تشکیل که برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز کرده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در مدت 6 روز حضور حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی در استان بیان داشت: دیدار با علما، روحانیون و ائمه جمعه، افتتاح دفترشان در استان،‌ تجدید عهد و پیمان با شهدا با حضور در گلزار شهدای اراک، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران،‌ بازدید از بیت قدیمی امام راحل، دیدار با مردم، نخبگان٬ دانشگاهیان و فرهنگیان بخشی از برنامه‌های ایشان در این سفر است.

نصراللهی خاطر نشان ساخت: برگزاری نشست با نیروهای نظامی و انتظامی استان، سخنرانی در یادواره شهدای هفتم تیر، برگزاری نشست با مدیران و مسئولان، دیدار با مردم شهرهای خمین، ساوه و اراک از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در مدت این 6 روز است.

انتهای پیام/ 87001/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول