اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر

نمایشگاه عکس آثار باستانی گشایش یافت

نمایشگاه عکس آثار باستانی در شهرستان ملایر گشایش یافت.

نمایشگاه عکس آثار باستانی گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، نمایشگاه عکس شادی قزوینی با حضور جمعی از کارکنان و هنرمندان در مجتمع فرهنگی و هنری این اداره گشایش یافت.

در این نمایشگاه 80 اثر از هنرمند عکاس با موضوع طبیعت و آثار باستانی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه نهمین نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در سال جاری است که از تاریخ یکم تا پنجم تیرماه فعالیت خود را از ساعت 8 تا 14 و 16 تا 20 ادامه خواهد داد.

شادی قزوینی، دارای مدرک کارشناسی باستان‌شناسی از دانشگاه بوعلی سینای همدان است و تصاویر این نمایشگاه را از آثار باستانی معبد چغازنبیل، قلعه شوش، شهر زیرزمینی سامن، خانه لطفعلیان، قلعه تاریخی روستاهای کساوند و انوج ملایر، طبیعت زیبای شهر های ملایر و دزفول و همچنین سد دز تهیه کرده است.

وی در حال حاضر با اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ملایر همکاری می‌کند و تاکنون در حفاری‌های باستان شناسی تپه پیسای همدان، روستای تانوار بیجار، شهر دستکند زیرزمینی سامن، روستای وندرآباد اسدآباد و گمانه‌زنی روستای انوج ملایر حضور داشته است.

گفتنی است؛ این باستان‌شناس هنرمند در طراحی سفال و گزارش‌نویسی و عکاسی همایش‌های باستان‌شناسی دانشگاه بوعلی سینا فعالیت داشته است.

انتهای پیام/89013/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول