اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

7 کشته و زخمی در اثر تصادف مینی‌بوس و پژو در محور خواجه ـ ورزقان

مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در اثر برخورد دو دستگاه خودروی مینی‌بوس و پژو در مسیر خواجه ـ ورزقان یک نفر کشته و 6 نفر مصدوم شدند.

7 کشته و زخمی در اثر تصادف مینی‌بوس و پژو در محور خواجه ـ ورزقان

حبیب حسنقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در اثر برخورد دو دستگاه خودروی مینی‌بوس و پژو یک نفر کشته و 6 نفر مصدوم شدند که مصدومان این حادثه به بیمارستان امام رضای تبریز برای انجام مداوا انتقال یافته‌اند و حال عمومی آنان مثبت اعلام شده است.

وی درباره زمان و مکان این حادثه گفت: این حادثه صبح امروز و در مسیر خواجه ـ ورزقان در نزدیکی روستای شاملو اتفاق افتاده است.

حسینقلی‌زاده از اعزام فوریت‌های پزشکی سرند، خواجه، شیخ رجب و ورزقان برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان این حادثه خبر داد.

حادثه در میانه

وی از وقوع حادثه دیگری در شهر میانه خبر داد و گفت: این حادثه که در اثر آن یک دستگاه پراید واژگون شده 3 نفر مصدوم و به بیمارستان میانه انتقال یافته‌اند.

این مقام مسئول در حوزه بهداشت و درمان استان از رانندگان خواست با توجه به آغاز فصل مسافرت از خودروی خود جهت ایمنی کامل برای مسافرت با آن مطمئن شده سپس اقدام به استفاده از آن کنند.

حسینقلی‌زاده تاکید کرد: در مسافرت‌ها رانندگان علاوه بر امور فنی خودرو به وسایل همراه همچون کمک‌های اولیه و یا وسایل هشدار دهنده حساسیت نشان دهند.

وی در عین حال با اشاره به وضعیت نامناسب جاده‌های استان تاکید کرد: رانندگی همراه با احتیاط و توجه به علائم رانندگی و مهم‌تر از همه سرعت مجاز باید در اولویت مسافرت‌های هموطنان قرار گیرد. 

انتهای پیام/60002/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول