اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌‌‌آهن:

قیاس تیم ما با تیم پاس همدان قیاسی مع‌الفارق است/ بازی برگشت را می‌بریم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌‌‌آهن گفت: اطمینان دارم در بازی برگشت نتیجه به سود تیم ما رقم می‌خورد.

قیاس تیم ما با تیم پاس همدان قیاسی مع‌الفارق است/ بازی برگشت را می‌بریم

محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدار تیمش برابر پاس همدان در دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر اظهار کرد: با تمام احترامی که برای تیم پاس همدان قائل هستم باید بگویم قیاس تیم ما با تیمی مانند پاس همدان قیاسی مع‌الفارق است.

وی تصریح کرد: امیدوارم در دیدار برگشت نیز بتوانیم بازی خوبی را برابر پاس همدان ارائه کنیم و با کسب نتیجه بتوانیم در آن بازی سربلند از میدان خارج شویم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌‌‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا با دوگلی که ذوب‌آهن دریافت کرد کارش برای دیدار برگشت سخت نشد ادامه داد: با دریافت این دوگل شرایط برای ما کمی خطرناک شد اما از جهتی برای ما می‌تواند مفید نیز باشد چراکه باید بازی بسیار محکمتری را برابر این تیم به نمایش بگذاریم.

وی تاکید کرد: پاس همدان تیم خوبی است و فوتبال را خوب بازی می‌کنند اما نام تیم ما هم ذوب‌آهن است و امیدوارم که بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

بیاتی‌نیا اضافه کرد: اطمینان دارم که در بازی برگشت نتیجه به سود تیم ما رقم می‌خورد و در این چند روز باقی‌مانده تنها به بازی برگشت فکر می‌کنم اما باید بگویم گزینه اول من برای ادامه کار انتخاب تیم ذوب‌آهن است. 

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول