اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم عنوان کرد

بهره‌گیری از توان حوزه برای ارتقای فرهنگ در ورزش

امام جمعه قم گفت: باید از ظرفیت حوزه در راستای تقویت بعد فرهنگی ورزش به شکل مطلوب استفاده کرد.

بهره‌گیری از توان حوزه برای ارتقای فرهنگ در ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از تشکل‌های مردم نهاد با اشاره به آثار و برکات ورزش تصریح کرد: ورزش و هیجان ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند و مهم این است که تلفیق این دو به چه سمتی سوق داده شود.

وی بیان کرد: اگر هدایت تلفیق ورزش و هیجان دست فردی عاقل باشد نهایت بهره‌ را می‌توان از آن برد و اگر هدایت آن توسط گروهی منحرف صورت گیرد عواقب خطرناکی به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه قم با اشاره به اوضاع کشور برزیل که میزبان جام جهانی و مهد فوتبال دنیا است بیان کرد: در این کشور به دلیل اینکه شاهد برنامه‌ریزی مناسب نبودیم شورش‌های خیابانی شکل گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت قم در عرصه ورزش اشاره کرد و بیان داشت: قم در زمینه ورزش استعدادها و ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که باید از این ظرفیت‌ها به شکل مطلوب بهره گرفت.

سعیدی افزود: باید در کنار توجه به ورزش مسائل فرهنگی نیز مد نظر قرار گیرد و در تحقق این مهم از ظرفیت نهادهای فرهنگی و حوزه‌های علمیه بهره برده شود.

وی به تشکیل تشکل‌های جوانان اشاره کرد و یادآور شد: در این تشکل‌ها اقدامات قابل توجهی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی،‌ ورزشی و... صورت می‌گیرد و باید مورد حمایت قرار گیرند تا استعدادهای جوانان در قالب این تشکل‌ها برای اداره آینده جامعه بارور شود.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول