اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کهنوج خبر داد

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در کهنوج

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهنوج گفت: جشن بزرگی به مناسبت نیمه شعبان در دهستان دهکهان از توابع شهرستان کهنوج برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در کهنوج

حجت‌الاسلام مسلم پورجمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: باید تلاش کرد که مراسم نیمه شعبان با شکوه خاص و بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود به طوری که با دعوت از گروه‌های فرهنگی و هنری به این جشن و با حضور اقشار مختلف مردم و استفاده از سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) به رونق این مراسم بیفزاییم.

وی با بیان اینکه از خطبای مجرب برای حضور در این مراسم دعوت و به وسیله روحانیان مبلغ در تمام مساجد شهرستان برنامه جشن برگزار می‌شود، افزود: جشن بزرگی به مناسبت نیمه شعبان در دهستان دهکهان از توابع شهرستان کهنوج برگزار می‌شود.

پورجمالی بیان داشت: نیمه شعبان علاوه بر اینکه روز و زمان خجسته میلاد امام عصر(عج) است، فرصت معنوی مناسب و ارزشمندی برای راز و نیاز با خالق هستی و نزدیکی هر چه بهتر و بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهنوج تصریح کرد: شب نیمه شعبان شبی است که حق تعالی به ذات مقدس خودش قسم خورده که در این شب هیچ سائلی را از درگاه خودش نراند، مگر اینکه آن سائل از خدا انجام معصیتی را خواسته باشد.

وی ابراز داشت: انتظار آمیخته با روح و جان آدمی و توام با انسان است و همانگونه که دیگر امور فطری در انسان بیهوده آفریده نشده‌اند، امید بستن به آینده و داشتن تصویری از فردای روشن و درخشان نیز بیهوده نیست و انتظار فرج صاحب‌الامر (عج) در وجود انسان نقش بسته است.

انتهای پیام/80008/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول