اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور پیامی صورت گرفت

تبریک طلاب مدرسه معصومیه به روحانی

طلاب بسیجی مدرسه علمیه معصومیه قم با صدور پیامی انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت را به وی تبریک گفتند.

تبریک طلاب مدرسه معصومیه به روحانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام تبریک بسیج مدرسه معصومیه خطاب به لبیک ملت حماسه‌ساز به ولی امرشان در خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم آورده است: ترویج گفتمان قانون‌گرایی در مقابل فتنه سال 88 همگان را به تحسین و شگفتی واداشته و بار دیگر کارآمدی و برتری الگوی مردم‌سالاری دینی بر دموکراسی‌ لیبرال غربی را به اثبات رسانید.

در ادامه پیام طلاب بسیجی مدرسه علمیه معصومیه قم آمده است: بر خود وظیفه می‌دانیم کسب عنوان پرافتخار ریاست جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به توفیق خدمتگزاری انقلاب اسلامی و ملت شریف را به حضرتعالی تبریک عرض کنیم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پیشبرد حرکت انقلاب اسلامی به سوی تمدن نوین اسلامی وظیفه سنگینی است که اکنون جنابعالی از فرماندهان ارشد آن شده‌اید. از سوی دیگر در این پیچ تاریخی که در مسیر آن هندسه جهانی در حال تغییر است، تقویت شرایط بدر و خیبری انقلاب اسلامی با تلاش برای حل مشکلات اقتصادی مردم، مهر بطلانی بر یاوه‌سرایی‌های دشمنان در القای شرایط شعب ابیطالب خواهد بود. طلاب بسیجی ادعیه خالصانه خود را برای موفقیت در ادای این تکالیف بزرگ و تاریخی، بدرقه راهتان ساخته و صمیمانه موفقیت شما و دولت یازدهم را از حضرت سبحان خواستارند.

در این پیام تصریح شده است: به عقیده ما اقتصاد امروز ایران در فشار و دشواری به سر می‌برد ولی این با شرایط بحران بسیار متفاوت است و این اردوگاه سرمایه‌داری است که در بحران و حالت قفل شده افتاده است. بر این مبنا جمهوری اسلامی ایران برای پیشرفت اقتصادی خود هیچ نیازی به شرق و غرب نداشته و راه پیشرفت و تعالی در درون مرزهای فکری خود ماست.

در این پیام اضافه شده است: ضمن  تشکر از مواضع مثبت چند روز اخیر جنابعالی، یادآوری این مطلب را ضروری می‌دانیم که خدای ناکرده مماشات با دشمنان به خاطر مسائل اقتصادی، امید مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی را خدشه‌دار نکند و نیز افتادن در دام الگوهای اقتصادی شرقی و غربی برای بهبود شرایط کشور، ما را به سمت سرمایه‌داری شوم سوق ندهد. تنها راه و مکتبی که ما و همگان را به پیش برده و سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند اسلام ناب محمدی است. این مهم با مراقبت شدید بر تیم کارشناسی و مشورتی و استفاده از نظرات اساتید عدالت اندیش بهتر محقق می‌شود.

در این پیام آمده است: بار دیگر با تبریک مجدد به آن جناب و قدردانی از هشت سال کار و تلاش برادر عزیزمان دکتر محمود احمدی نژاد و همکارانشان اعلام می‌داریم اینک شما رئیس جمهور ما و همه ملت ایران هستید و همکاری و همیاری با دولت شما را وظیفه شرعی، عقلی و ولایی خود می‌دانیم. از این رو آمادگی خود برای ایفای نقش مؤثر در تحقق حماسه اقتصادی را اعلان می‌کنیم. برای پرهیز از کلی‌گویی، قرارگاه حماسه سیاسی ـ حماسه اقتصادی بسیج مدرسه علمیه معصومیه متشکل از طلاب دارای تحصیلات دانشگاهی، آمادگی خود را برای ارائه طرح‌های اقتصادی با هدف ارتقای معیشت عمومی اعلام کرده و استفاده از این پیشنهادات را منوط به حسن نظر حضرتعالی می‌داند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول