اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

خلق حماسه بزرگ سیاسی 24 خرداد جهانیان را مات و مبهوت کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: حماسه بزرگ سیاسی 24 خرداد ماه که به دست توانا و مقتدر مردم ایران خلق شد، جهانیان را مات و مبهوت کرد.

خلق حماسه بزرگ سیاسی 24 خرداد جهانیان را مات و مبهوت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان این که حماسه بزرگ سیاسی 24 خرداد ماه به دست توانا و مقتدر مردم ایران خلق شد و جهانیان را مات و مبهوت کرد، اظهار داشت: با وجود همه فشارها و تهدیدهای دشمنان مردم از مسیری که در انتخابات داشتند لحظه‌ای دور نشدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در عرصه های بین‌المللی ساختار نظام استکباری دو قطبی را برهم زد و جهان غرب و شرق را دچار حیرت کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: زمانی که انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به پیروزی رسید، امام خمینی(ره) توانست قطب سومی را که مبتنی بر زیرساخت‌ها و دیدگاه‌های اسلامی بود در قالب یک حرکت انقلابی در ایران پایه‌ریزی کند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست و غرب با انواع روش‌ها همواره تلاش دارند این حرکت انقلابی را کند کرده و یا از بین ببرند، افزود: ما همیشه شاهد توطئه از سوی از دشمنان انقلاب بوده‌ایم تا جایی که با حرکت‌های تجزیه‌طلبانه در خوزستان، کردستان، ترکمن صحرا و... سعی کرده‌اند انقلاب را دچار چالش کنند.  

قاسمی‌فرزاد به حمله آمریکا در طبس اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان بعد از این اقدام که با عنایت خدا با شکست مواجه شد، بیکار ننشستند و با راه انداختن جنگ مسلحانه و تحریک منافقان هشت سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: آنها تصور داشتند می‌توانند ایران و انقلاب اسلامی را دچار چالش کنند اما دیدند که ایران بعد از ارتحال امام خمینی(ره)، به رهبری فرزند خلف آن امام، یعنی امام‌ خامنه‌ای (مدظله‌العالی) توفنده و پرتوان به حرکت خود در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی ادامه داد. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان به انقلاب مخملی که از سوی نظام استکباری برنامه‌ریزی شده بود اشاره کرد و افزود: نظام استکباری در کشورهای آسیای میانه از جمله  گرجستان، اوکراین و قرقیزستان بر انتخابات دست گذاشت و موفق هم شد.

وی تصریح کرد: آنها تصور کردند در سال 88 نیز می‌توانند این مدل را با عنوان تقلب در انتخابات در ایران به کار ببرند غافل از اینکه انقلاب اسلامی ایران به نحوی پای گرفته که کسی نمی‌تواند به پایه‌های اصلی و شالوده آن ضربه‌ای وارد کند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه کشور ایران بر پایه انتخابات مردمی استوار است، اظهار داشت: با بصیرت مقام معظم رهبری و آگاهی و هوشیاری مردم، دشمنان نمی‌توانند به ایران ضربه بزنند و همانطور که همه دیدند دشمن بار دیگر در تاریخ 9 دی مأیوس و سرنگون شد.

وی یادآور شد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی ثابت کردند که ارزش‌های انقلاب را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند.

معاون استاندار همدان بیان اینکه در این دوره انتخابات شاهد رشد و پیشرفت در عرصه سیاسی بودیم، گفت: بین مردم، نامزدها و هواداران آنها یک هم‌بستگی وجود داشت و همه در انتخابات پای‌بندی خود را به قانون و انقلاب نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم همه توطئه‌ها و مشکلات، قریب 73 در صد مردم رأی دادند که در نظام بین‌الملل این رقم بسیار مطلوب و چشم‌گیر است.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: نتیجه دیگر این انتخابات این است که تحریم‌ها برای ملت ایران ناکارآمد و بی‌تأثیر باشد و هیچ گاه در عزم و اراده مردم خللی وارد نمی‌شود و دشمنان توان مقابله با این ملت و کشور را ندارند.

وی سپس با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخاباتی استان گفت: ستاد انتخاباتی استان همدان در 9 شهرستان، و 24 بخش در یک هزار و 416 شعبه مستقر بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اقدامات دیگر این ستاد اشاره و خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی از اقدامات این ستاد بود که تمام کارها با محوریت آموزش انجام شد.

انتهای پیام/89024/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول