اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد با اشاره به پیروزی‌های ملت ایران:

توطئه‌های دشمنان پایان نیافته است

امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: با وجود حضور حداکثری مردم در انتخابات و شکست سنگین دشمن در برابر ملت ایران،‌ نباید غافل شویم، چراکه توطئه‌های دشمنان ما پایان‌ناپذیر است.

توطئه‌های دشمنان پایان نیافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، نماز سیاسی و عبادی این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان در مصلای بزرگ کرج برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر وثوقی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی،‌ به تشریح حماسه سیاسی ملت ایران در روز 24 خرداد پرداخت و گفت: مردم ما با بصیرت و آگاهی مثال‌زدنی در خطی که رهبری معظم انقلاب اسلامی ترسیم فرموده حرکت کرده و با حضور حماسی خود، نقشه‌های یک سال اخیر دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نمی‌خواستند انتخابات در ایران با مشارکت حداکثری مردم همراه باشد و به دنبال خدشه‌دار کردن مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ببرند.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد افزود: حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای از یک سو نشانه ولایت‌مداری ملت ایران و از سوی دیگر نشانه اعتماد و اطمینان آنها به مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بار دیگر ثابت کردیم که در ایران مردم و مسئولان یک‌دل و همراه و متحد هستند.

وثوقی افزود: غربی‌ها می‌خواستند با استناد به آمار شرکت‌کنندگان در انتخابات این دروغ را پیگیری کنند که مردم ما به یک حکومت اسلامی و دینی اعتماد و اطمینان ندارند که به فضل الهی بار دیگر نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان با حضور مردم در صحنه خنثی شد.

وی با تاکید بر اینکه حماسه 24 خرداد دریچه دیگری در برابر ملت ایران گشوده است، متذکر شد: با این وجود نباید غافل باشیم، چراکه توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام‌شدنی نیست.

امام جمعه نظرآباد افزود: به طور قطع آنها به دنبال تدارک توطئه دیگری علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی هستند و اگر هوشیاری و بصیرت خود را حفظ نکنیم، در دام آنها خواهیم افتاد.

* رئیس‌جمهور منتخب مشکلات مردم و وعده‌های خود را فراموش نکند

وثوقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آرای حسن روحانی و پیروزی وی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهوری محترم در دوران تبلیغات وعده‌هایی دادند و شعارهایی داشتند که مردم ما بر اساس این شعارها و برنامه‌ها به ایشان رای دادند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهوری منتخب نباید وعده‌های خود را فراموش کند و از امروز باید تمام تلاش و توانی که دارد را برای رفع مشکلات مردم به میدان بیاورد.

وثوقی در پایان گفت: اولویت اصلی دولت آینده باید عمل به رهنمودهای ولایت و خدمت صادقانه به نظام و انقلاب و مردم باشد و به طور قطع در صورت تحقق این مهم، مردم ما حامی دولت خواهند بود.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول