اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی:

اهتمام در بازسازی حرم مطهر ائمه معصومین(ع) افتخاری ماندگار است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی گفت: اهتمام در راستای بازسازی حرم مطهر ائمه معصومین(ع) افتخاری ماندگار است.

اهتمام در بازسازی حرم مطهر ائمه معصومین(ع) افتخاری ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد،؛ جعفر دهنوی ظهر امروز در سومین گردهمایی مسئولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تایباد اظهار داشت: امیدواریم مسئولان در سال حماسه سیاسی و اقتصادی ثبت‌کننده حماسه حضور عاشقان ائمه اطهار(ع) در بازسازی عتبات عالیات باشند.

دهنوی با اشاره به حجم وسیع کارهای انجام شده در بازسازی، توسعه را محور فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال حاضر عنوان کرد.

وی حجم کمک‌های مردمی استان خراسان‌رضوی را بیش از 18 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: استان خراسان‌رضوی با فعالیت 28 ستاد در شهرستان‌های استان و با استفاده از ظرفیت و توان مجمع خیران استان و هیئت امنا در شهرستان‌های استان و همچنین استفاده از ظرفیت نظام مهندسی استان و اعزام مهندسان توانمند و خادمان افتخاری نقش موثر و مفیدی در پیشرفت پروژه‌های در حال انجام در کربلا، نجف، کاظمین و سامرا دارد.

وی همچنین بر استفاده از تمام ظرفیت‌های استان و شهرستان‌ها در جمع‌آوری و ارسال کمک‌ها و نذورات مردم ولایتمدار استان در بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد.

محمدعارف عارفی فرماندار شهرستان تایباد نیز در این جلسه با اشاره به قابلیت‌های شهرستان تایباد کار برای ائمه معصومین را مایه مباهات خواند و گفت: تلاش برای همراهی در بازسازی عتبات عالیات در شرقی‌ترین شهر استان خراسان نشان‌دهنده ارادتی خاص نسبت به اهل بیت(ع) است که در دیار وحدت وجود دارد.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش بیشتر در این راه، اهتمام در راستای بازسازی حرم مطهر ائمه معصومین را افتخار ماندگاری خواند که در طول تاریخ به نام مردم ایران ثبت شده است.

امام جمعه شهرستان تایباد نیز در این جلسه با اشاره به ارادت خاص، عاشقانه و خالصانه ایرانیان به اهل بیت عصمت و طهارت، بازسازی و تعمیر و مرمت عتبات مقدسه ائمه اطهار را از افتخارات ایرانیان در طول تاریخ خواند و افزود: بین ایرانیان و اهل بیت(ع) دلبستگی خاصی وجود دارد و برای ملتی که وابسته به اهل بیت (ع) هستند این همه خدمت مایه افتخار است.

حجت‌الاسلام محمد محدثی به فضائل ویژه امام حسین(ع) اشاره کرد و زحمات و خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات را به موقع خواند و از تلاش‌های بعمل آمده برای بازسازی عتبات مقدس ائمه اطهار تقدیر کرد.

انتهای پیام/70004/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول