اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنیانگذار جراحی قلب در خوزستان در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

پذیرش کدخدایی آمریکا، یعنی سازش با اسرائیل

سخنگوی ستاد دانشگاهیان حامی سعید جلیلی در خوزستان گفت: ما هرگز کدخدایی آمریکا را قبول نمی‌کنیم چرا که بر آرمان‌های امام و رهبری معتقدیم، پذیرش کدخدایی آمریکا، یعنی سازش با اسرائیل؛ یعنی گرفتاری در دام فتنه‌گران.

پذیرش کدخدایی آمریکا، یعنی سازش با اسرائیل

اصغر رمضانی، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: جلیلی در مسیر گفتمان امام و رهبری است و تخریب شدید علیه وی در رسانه‌ها، شبکه‌ها و خبرگزاری‌های بیگانه لحظه به لحظه تا انتخابات افزایش می‌یابد.

وی افزود: جروزلام پُست که یک روزنامۀ صهیونیستی گفته است: «حتی احتمال ریاست جمهوری سعید جلیلی برای ما دلهره‌آور است.»

وی ادامه داد: سخن رهبری برای ما معیار است، رهبری فرمودند: «کسی انتخاب شود که دشمن از آمدن او خوشحال نمی‌شود».

بنیانگذار جراحی قلب در خوزستان افزود: برخی جلیلی را به ستیزه‌جویی متهم می‌کنند، اما موضع ایشان عزتمندی ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: ما صلح طلبیم اما مقاوم هستیم، اگر کمی کوتاه بیاییم و دشمن خیال کند ضعیف هستیم، به کشور ما طمع می‌زند، استقامت و پایداری راه پیشرفت است نه سازش و تسلیم.

رمضانی ادامه داد: برخی کاندیدا‌ها سطح دولت را در حد وعده‌های فرا‌تر از قانون پایین آورده‌اند، اما جلیلی تنها کسی است که راه حل‌های بنیادی و عمیق ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: ما هرگز کدخدایی آمریکا را قبول نمی‌کنیم چرا که بر آرمان‌های امام و رهبری معتقدیم، پذیرش کدخدایی آمریکا، یعنی سازش با اسرائیل؛ یعنی گرفتاری در دام فتنه‌گران.

بنیانگذار جراحی قلب در خوزستان گفت: مردم از خود بپرسند؛ چرا رسانه‌های غرب، آمریکا، انگلیس، وهابیون و جریان انحرافی داخل همه و همه یکصدا می‌گویند «جلیلی نیاید»؟ چرا به سایت‌های حامی جلیلی حملۀ سایبری شده است، اخیراَ صدای آمریکا گفته است: «ریاست جمهوری جلیلی فاجعه ایست که نه فقط آثارش نصیب ما، که نصیب نسل‌های آینده خواهد شد.»

رمضانی گفت: راه ما، راه امام و رهبری و خون‌های شهداست.

سخنگوی ستاد دانشگاهیان حامی سعید جلیلی در خوزستان افزود: «جریان فتنه»، «جریان انحراف» و «جریان تردید» هم نمی‌خواهند جلیلی روی کار بیاید.

وی در ادامه گفت: جلیلی، توان ادارۀ کشور و رئیس جمهوری برای خلق حماسۀ سیاسی و اقتصادی را خواهد داشت، رئیس جمهور اسلامی ایران باید شرایط ایده آل برای دنیا و آخرت مردم فراهم کند و نه تک بُعدی باشد.

بنیانگذار جراحی قلب در خوزستان اظهار داشت: جلیلی قومیت‌گرا نیست و وحدت ایران اسلامی در افق اندیشه‌های اوست، جامعۀ جهانی مسلمانان منتظر رییس جمهوری قوی هستند تا پیام انقلاب را برای کشورهایی که در دریای بیداری اسلامی هستند برساند.

سخنگوی ستاد دانشگاهیان حامی دکتر سعید جلیلی در خوزستان گفت: ما با انتخاب اصلح می‌توانیم به بیداری اسلامی و پیام جهانی انقلاب اسلامی یاری رسانیم.

انتهای پیام/2329/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول