اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع)

جوانان برتر استان مرکزی تجلیل شدند

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان 15 نفر از جوانان برتر استان مرکزی تجلیل شدند.

جوانان برتر استان مرکزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان اظهار داشت: حضرت علی‌اکبر(ع) الگو و سرمشق بسیار خوبی برای جوانان این مرز و بوم است.

سعید ملکی افزود: حضرت علی‌اکبر(ع) در گذشت، ایثار، ولایت‌مداری و دین‌داری اسوه بود و جوانان می‌توانند با الگوگیری از این بزرگوار راه صحیح زندگی را پیدا کنند.

وی تصریح کرد: امروز جوانان ایران اسلامی از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردارند و از سرمایه‌های مهم اجتماع به شمار می‌روند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: توجه به خواسته‌های جوانان و فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان می‌تواند آینده کشور را تضمین کرده و جوانان را برای اداره کشور آماده سازد.

ملکی با تاکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی با حضور درخشان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی همواره موجب عزت و افتخار ایران اسلامی بوده و هستند، گفت: معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی طی یک سال اخیر تمام تلاش و همت خود را به منظور بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی، امید به آینده، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در میان جوانان به کار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) تاکید کرد: زمینه سازی برای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی و ارزش نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

در این مراسم از 15 نفر از جوانان برتر استان در حوزه‌های قرآنی، جوان طلبه، ادبیات، کارآفرینی، فیلم، موسیقی، کشاورزی و روستایی، هنرهای تجسمی، جوان مخترع و مبتکر، جوان ورزشکار، رسانه، فعالیت‌ه‌ای اجتماعی جوان سرباز، جوان دارای توانایی خاص و علم و فناوری قدردانی شد.

انتهای پیام/87002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول