اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد

ایجاد 100 سایت انتقال مفاهیم چندپیشگی در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از ایجاد 100 سایت یادگیری و انتقال مفاهیم چندپیشگی به منظور آشنایی جوانان با تفکر تلاش در استان خبر داد.

ایجاد 100 سایت انتقال مفاهیم چندپیشگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا شعبان‌نژاد امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت 3 با اشاره به سابقه فرهنگی و سازندگی در تشکیل ساختار جهاد سازندگی سابق اظهار کرد: هجرت 3 در اردوهای جهادی به دنبال غنی کردن اوقات فراغت جوانان است.

وی به 47 درصد اشتغال گیلان در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: به فرهنگی نیاز داریم که جوانان به کشاورزی رغبت داشته باشند و چندپیشگی را بپذیرند.

شعبان‌نژاد از ایجاد 100 سایت یادگیری و انتقال مفاهیم چندپیشگی به منظور آشنایی جوانان با تفکر تلاش در گیلان خبر داد و تصریح کرد: ارتباط نسل جوان با کشاورزی پیشرفته موجب خودکفایی کشور می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خواستار احیای فرهنگ مصرف در جامعه شد و بیان کرد: دورریزها باید وارد چرخه تولید شوند.

وی با بیان اینکه گیلان بیشترین تعداد موسسه‌های تحقیقات ملی را دارد، اظهار کرد: موسسه رازی در بحث داروسازی در استان فعال می‌شود.

شعبان‌نژاد یادآور شد: سیستم دولتی در حفظ کاربری اراضی نمی‌تواند اقدامی انجام دهد و مردم باید وارد عرصه شوند.

*واگذاری 16 پروژه روستایی رودسر به بسیج سازندگی

فرماندار رودسر نیز در جلسه مذکور از واگذاری 16 پروژه روستایی در 16 روستای این شهرستان به بسیج سازندگی خبر داد و گفت: یک میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های مذکور در نظر گرفته شده است.

رضا دوست‌جلالی با اشاره به فعالیت شش گروه جهادی در رودسر، تصریح کرد: گروه‌های جهادی با کمترین هزینه پروژه‌های بزرگی را به سرانجام می‌رسانند.

*پروژه‌های اثرگذار روستایی گیلان به بسیج سازندگی واگذار می‌شود

سید عیسی مهدوی مدیرکل امور روستایی و عشایری گیلان نیز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت 3 بیان کرد: امسال بسیاری از پروژه‌های اثرگذار استان از طریق دهیاری‌ها به بسیج سازندگی واگذار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول