اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی از پادگان موقت ارتش بازدید کرد

استاندار خراسان شمالی از پادگان موقت ارتش واقع در باغ منطقه شهر بجنورد بازدید کرد.

استاندار خراسان شمالی از پادگان موقت ارتش بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، محمود احمدی‌بیغش با حضور در پادگان ارتش واقع در باغ منطقه شهر بجنورد و بازدید از بخش‌های مختلف آن، از نزدیک در جریان روند انتقال پادگان مرکزی شهید دلجویان به این محل قرار گرفت.

وی در جمع کارکنان و پایوران ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره 48 هزار شهید ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: نیروهای مسلح و به ویژه ارتش، یکی از ارکان قدرت ملی هر کشوری است.

استاندار خراسان شمالی افزود: ارتشی که در زمان رژیم غیر متعهد پهلوی با فرهنگ متابعت و پیروی از فرهنگ بیگانه خو گرفته بود با رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی(ره)، به یکباره راه خود را از بیراهه باز شناخت و با لبیک به فرمان امام (ره)، به ویژه در دوران طلایی دفاع مقدس که کشور به صورت مستقیم با 46 کشور در جنگ بود با  تقدیم بیش از 48 هزار شهید ارزشمند، در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از خودگذشتگی و ایثارگری‌های فراوانی از خود نشان داد.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهمی که از بدو ورود به استان در دستور کار قرار گرفت، انتقال پادگان مرکزی ارتش به بیرون از شهر بود که اکنون محل استقرار جدید آن در محل جاده سنخواست در نظر گرفته شده است.

احمدی‌بیغش افزود: مقرر شد تا زمان احداث کامل آن، پادگان به محل باغ منطقه شهر بجنورد که بیش از 80 سال قدمت دارد برای مدت موقت انتقال داده شود.

وی خاطرنشان کرد: محل کنونی پادگان مرکزی نیز توسط ارتش به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح واگذار گردیده که قرار است تا در این منطقه مجتمع‌های تجاری، تفریحی اداری و مسکونی برای انتفاع تمام شهروندان احداث کند. 

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول