اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

ارابه مرگ زنی را به کام مرگ کشاند

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده، خانمی 85 ساله بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

ارابه مرگ زنی را به کام مرگ کشاند

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به مهم‌ترین حوادث دو شب گذشته اظهار کرد: با وجود توصیه‌هایی که برای رعایت اصول ایمنی در موتورسواری در قم می‌شود ولی همچنان روزانه شاهد حوادث دلخراشی با این وسیله نقلیه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در استان قم، موتور به دلیل وقوع حوادث بالا در موتورسواری ارابه مرگ نام گرفته است گفت: ساعت 20 و 45 دقیقه شب گذشته در کمربندی امام علی (ع) یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده برخورد کرد که دو مجروح بر جای گذاشت.

معاون مرکز مدیرت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با تاکید بر اینکه اورژانس 115 توانست به موقع در محل حادثه حاضر شود بیان داشت: با حضور اورژانس بر بالین مجروحان،‌ خدمات درمانی اولیه بر روی بیماران انجام و سپس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی همچنین از وقوع حادثه دیگری در کهک خبر داد و گفت: بر اثر تصادف دو دستگاه موتورسیکلت، چهار نفر از راکبین موتورسیکلت‌ها به شدت مجروح شدند.

فراهانی ادامه داد: مرکز اورژانس 115 پس از دریافت این گزارش به سرعت دو دستگاه آمبولانس اورژانس را به همراه کادر درمانی به محل حادثه اعزام کرد.

وی با تاکید بر سرعت عمل این مرکز در امدادرسانی ابراز داشت: مجروحان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی اعزام شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، به تصادف خیابان خاکفرج اشاره کرد و بیان داشت: تصادف یک دستگاه خودرو و عابر پیاده موجب فوت در دم خانم 85 ساله شد.

انتهای پیام/78005/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول