اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

تولید بنزین یورو 4 در اصفهان در گروی تأمین اعتبار است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید بنزین یورو چهار راهکاری برای رفع آلاینده‌های زیست محیطی موجود در اصفهان بوده و تولید این بنزین در گروی تأمین اعتبار است.

تولید بنزین یورو 4 در اصفهان در گروی تأمین اعتبار است

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه محیط زیست متولی رسیدگی به وضعیت آلاینده‌های موجود در سطح استان است، اظهار کرد: محیط زیست با همکاری سایر مجموعه‌ها باید راهکار‌ها و طرح‌های مورد نیاز را برای رفع آلاینده‌های زیست محیطی در سطح استان اجرا کند.

وی با بیان اینکه طرح بهینه‌سازی پالایشگاه اصفهان یکی از طرح‌های مورد نظر برای کاهش و رفع آلاینده‌های زیست محیطی در اصفهان به شمار می‌رود، اضافه کرد: در حال حاضر هنوز این طرح اجرایی نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلایل عدم اجرای طرح بهینه‌سازی پالایشگاه اصفهان تصریح کرد: تولید بنزین یورو چهار راهکاری برای رفع آلاینده‌های زیست محیطی موجود در اصفهان بوده و تولید این بنزین در گروی تأمین اعتبار است.

وی با تاکید بر اینکه طرح بهینه‌سازی پالایشگاه اصفهان به دلیل عدم برخورداری از اعتبارات مورد نیاز به کندی پیش می‌رود، ادامه داد: البته شهرداری و حفاظت محیط زیست استان اعلام کرده‌اند که مباحث زیست محیطی را در کلان‌شهر اصفهان ساماندهی می‌کنند.

فولادگر با بیان اینکه آلاینده‌های زیست محیطی موجود در اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد، تاکید کرد: استفاده از سوخت‌های غیر‌استاندارد یکی از مهم‌ترین این دلایل است و با تولید بنزین یورو چهار درصد بالایی از این آلاینده‌ها برطرف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم که هر چه سریع‌تر اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه بهینه‌سازی پالایشگاه اصفهان تأمین شود، افزود: با تحقق این موضوع بنزین یورو چهار در اصفهان تولید می‌شود و شاخصه‌های زیست محیطی اصفهان نیز ارتقا پیدا می‌کند.

انتهای پیام/63004/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول